خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار لیورپول
اتحاد لیورپول
13
3,387

کلوپ: نیازی به خرید مهاجم نداشتیم

کلوپ: نیازی به خرید مهاجم نداشتیم
به گزارش "ورزش سه"، خط حمله لیورپول متشکل از فیلیپه کوتینیو، سادیو مانه، روبرتو فیرمینو و محمد صلاح است که تا به اینجای کار خیلی خوب ظاهر نشده و در کنار دفاع ضعیف لیورپول، ضربه سختی به تیم زده است. این در حالی است که مهاجمان تیم های رقیب لیورپول یعنی لوکاکو، موراتا و لاکازت بسیار خوب کار کرده و نقش مهمی در کسب امتیازات تیمشان داشته اند. حال کلوپ به دفاع از تصمیمات نقل و انتقالاتی اش پرداخت.

او گفت:" ما دنیل استوریج را در تیم داریم. همه از ظرفیت‌های او آگاه هستیم. حالا او آماده است؛ بنابراین امیدواریم که بتوانیم از آمادگی او استفاده کنیم. همچنین سولانکه را هم داریم که یکی از بهترین استعدادهای انگلیس در پست شماره 9 است. این موقعیتی فوق العاده است.

چون موراتا خیلی سخت تلاش کرده و آماده است، چون لوکاکو در بهترین فرمش است، چون هری کین گلزنی می‌کند، چون لاکازت خوب کار کرده، دلیلی بر ضعف مهاجمان ما نیست و اینکه به خریدی نیاز داشتیم. برای ما خیلی از بازیکنان در نقل و انتقالات در دسترس نبودند. شانسی برای جذب لوکاکو نداشتیم. انتقال او فوق العاده می‌شد. به خاطر اینکه فکر می‌کنید به اندازه کافی گل نخواهید زد، نمی‌توانید بازیکن بخرید. ما موقعیت به اندازه کافی خلق می‌کنیم و گلزنی خواهیم کرد."

برچسب‌ها: لیورپول کلوپ

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

5 0

122 Fifire1396/07/09

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi