خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار سپیدرود رشت
اتحاد سپیدرود رشت
56
119

مشکلات عدیده مالی داریم / سپیدرود یک گلزن تمام عیار می خواهد

مشکلات عدیده مالی داریم / سپیدرود یک گلزن تمام عیار می خواهد
به گزارش سایت سپیدرود و به نقل از ورزش سه، تیم سپیدرود بعد از سه باخت پشت سرهم در هفته های ابتدایی توانست خودش را پیدا و از قعر جدول به رده دهم جدول رده بندی برسد. این تیم هرچند در آخرین بازی برابر استقلال بدون سرمربی در رشت بازی را واگذار کرد؛ اما حذف ملوان در جام حذفی و روند صعودی در کیفیت بازی ها و نتایج سپیدرود باعث شده تا شرایط این باشگاه قدیمی و پرطرفدار در آستانه هفته نهم به مراتب بهتر از ابتدای فصل باشد.

علی نظر محمدی سرمربی تیم سپیدرود درباره شرایط این روزهای تیمش گفت: «ما سه روز بیشتر به بازیکنان استراحت ندادیم. از روز قبل از تاسوعا تا فردای عاشورا تمرینات ما تعطیل بود. بعد از آن تمریناتمان را شروه کردیم و یک بازی تدارکاتی هم با تیم شاهین انزلی انجام دادیم که تقریبا روش و سبک بازی اش شبیه سایپا باشد چرا که شاهین انزلی هم تیمی جوان، دونده و گردن کلفت بود. امروز هم یک بازی سبک با تیم جوانان خودمان داریم و قصد داریم در این بازی کارهای تاکتیکی تیم را مرور کنیم.»

او با اشاره به شوک حضور در لیگ برتر در هفته های ابتدایی نیز گفت:« بالاخره ما هزینه کم تجربه بودن در کل ساختار و عوامل باشگاه می دهیم. این تیم چند سالی را در لیگ دو بوده و سال گذشته با حضور در لیگ یک توانست به لیگ برتر صعود کند. در بازی های لیگ برتر به دلیل همین کم تجربگی برابر نفت تهران و گسترش فولاد تبری در حالی که می توانستیم بازنده نباشیم شکست خوردیم.

او افزود:« مردم رشت خیلی به فوتبال علاقمند هستند و از بازی تیم برابر استقلال راضی بودند و علیرغم اینکه باختیم در پایان بازی تیم را تشویق کردند. من واقعا به این هواداران فوتبال فهم افتخار کرده و از آن ها تشکر می کنم.»

نظرمحمدی درباره اهداف و انگیزه های سپیدرود گفت:« ما امیدواریم که در مسیر باقی مانده در لیگ برتر روند تیممان را حفظ و ارتقا دهیم و در نهایت بتوانیم در لیگ باقی بمانیم. هرچند مشکلات عدیده مالی و پشتیبانی داریم. البته مسئولان ورزش استان گیلان حمایت هایی از ما کردند و حتی تلاش هایی برای جذب اسپانسر برای باشگاه در حال انجام است تا این مشکلاتمان تا حدودی کم شود.»

سرمربی سپیدرود همچنین اضافه کرد:« مدیرعامل باشگاه تلاش شبانه روزی برای جذب اسپانسر برای باشگاه می کند و امیدواریم این اتفاق رخ بدهد هرچند هنوز این مهم انجام نشده است.»

آنچه کارشناسان درباره بازی های سپیدرود در لیگ برتر می گویند به ضعف این تیم در بازی تهاجمی برمی گردد. نظرمحمدی در این باره گفت:« ما با توجه به مشکلات مالی که داشتیم توانستیم در ابتدای فصل بازیکن بگیریم. خوب هم می دانستیم برای لیگ برتر با این تیم ممکن است در هفته اول امتیاز از دست بدهیم و این اتفاق هم رخ داد. واقعیت این است ما در خط حمله به یک گلزن تمام عیار نیاز داریم.

چرا که موقعیت های زیادی را خلق می کنیم اما در تبدیل آن ها به گل مشکل داریم. همچنین از نظر خلاقیت فردی در بخش تهاجمی مشکلاتی داریم. همچنین از نظر بدنی در هفته های ابتدایی خوب نبودیم و از دقیقه شصت هفتاد کم می آوردیم. خوشبختانه این نقاط ضعف کم کم در حال برطرف شدن است. ما در فاصله زمانی بین بازی استقلال و سایپا سعی داریم نقاط ضعفمان را برطرف کنیم. من از بازیکنان تیم تشکر می کنم که تلاش زیادی را برای رسیدن به سطح بالای آمادگی بازی می کنند. خوشبختانه سپیدرود در حال حاضر به خودباوری رسیده است.»

او افزود:« سپیدرود نشان داده تیمی است که گل نمی خورد و این را در بازی برابر سپاهان، استقلال خوزستان و صنعت نفت آبادان نشان دادیم که سازمان دفاعی خیلی محکمی داریم اما باید در خلق موقعیت بیشتر کار کنیم. عمده مشکل ما کم تجربه بودنمان در لیگ برتر است. ما بازیکنان خیلی خوبی داریم اما به یک رهبر در وسط زمین نیاز داریم. البته ما بازیکنان با تجربه ای مثل حسین کعبی ، حسین ابراهیمی، سیدمحمد حسینی و هادی موسوی را داریم که بازیکنان باتجربه ای هستند و از طرفی بازیکنان جوانی چون توحید غلامی ، میعاد یزدانی و امید سام کن را داریم و من انتظار داشتم در لیست جدید تیم ملی حداقل یک بازیکن سپیدرود وجود داشته باشد. »

نظرمحمدی در ادامه و در رابطه با این که آیا کادرفنی سپیدرود تقویت خواهد شد یا نه؟ گفت:« ما کادرفنی خوبی داریم اما تلاش می کنیم با کمک مدیریت باشگاه زمینه بازگشت علی عشوری زاد را فراهم کنیم. امیدوارم این درخواست من مورد موافقت قرار بگیرد.»

برچسب‌ها: سپید رود رشت استقلال

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

8 0

275 Liverpool City1396/07/18

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi