خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار شالکه
اتحاد شالکه
43
247

ستاره آلمانی از بارسلونا دورتر شد

ستاره آلمانی از بارسلونا دورتر شد
نام گورتزکا در جام کنفدراسیون ها بود که بر سر زبان ها افتاد. درخشش او باعث شد تا تیم های زیادی خواهان جذب او شوند؛ ولی شالکه از خروج او ممانعت کرد.
گورتزکا که تنها یک سال دیگر از قراردادش باقیمانده، مورد توجه بارسا قرار داشت؛ ولی مسئولان این باشگاه حاضر نبودند رقم درخواستی شالکه را بپردازند و ترجیح بر این بود که او سال بعد به عنوان بازیکن آزاد به خدمت گرفته شود.
طبق ادعای کیکر، این رویای بارسلونا دور از دسترس خواهد بود؛ چرا که شالکه اخیرا پیشنهادی بسیار بالا برای تمدید به گورتزکا ارائه داده است که به احتمال زیادی مورد پذیرش او قرار می گیرد. پیشنهاد شالکه حقوق سالانه 10 میلیون یورویی است که در تاریخ این باشگاه بی سابقه است.
گورتزکا در تمام 5 بازی اول شالکه در بوندسلیگا به میدان رفته و یک گل هم به وردبرمن زده است. طبق ادعای کیکر، در صورت عدم تمدید، شانس رفتن گورتزکا به بایرن و لیورپول بیشتر از بارسا خواهد بود.

برچسب‌ها: شالکه بارسلونا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 0

109 ᗪᗩᑎᘜᙓᖇ ᙖoy1396/06/29

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi