خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آرژانتین
اتحاد آرژانتین
4
32,561

والورده: مسی یکی از باهوش ترین بازیکنان است

والورده: مسی یکی از باهوش ترین بازیکنان است
ارنستو والورده که تیم تحت‌هدایتش بامداد امروز (چهارشنبه) با نتیجه 6 بر یک بر ایبار غلبه کرد و با 15 امتیاز به صدرنشینی خود در لالیگا ادامه داد، در تمجید از لیونل مسی که در این بازی ستاره تیمش بود و یک‌ تنه 4 گل به ثمر رساند، گفت: نمی‌دانم که در مورد مسی چه بگویم. او یکی از باهو‌ش‌ترین بازیکنانی است که تا کنون در زمین فوتبال دیده‌ام. لئو فوق‌العاده است. امروز بدون لوئیس سوارس به شیوه‌ای متفاوت بازی کردیم، اما مسی را هر کجای زمین که بگذارید، همان مسی همیشگی است.

وی در ادامه اظهار داشت: لیونل می‌تواند از مسابقه‌ای که به نظر می‌رسد قرار نیست اتفاقی در آن بیفتد، چیزی خوب برای ما و چیزی بد برای حریف خلق کند. به همین خاطر زدن 4 گل در یک بازی دیگر خبر خاصی به حساب نمی‌آید. او این بار این کار را کرد و باز هم در شب‌ها و بازی‌های زیاد دیگر انجام خواهد داد. مسی این کار را تکرار می‌کند، تکرار می‌کند و باز تکرار می‌کند. لئو عاشق فوتبال است، از بازی کردن لذت می‌برد و هرگز از پیروزی خسته نمی‌شود.

سرمربی آبی‌واناری‌ها در تمجید از خرید جدید خود که در دومین بازی متوالی موفق به گلزنی شد و یک پاس گل هم در این دیدار به مسی داد، اظهار داشت: پائولینیو چیزی متفاوت به تیم اضافه کرده است، چیزی که در ترکیب‌مان با وجود بازیکنان دیگر نداشتیم. او با دوندگی در مناطق مختلف زمین حضور پیدا می‌کند و از روی ضربات شروع مجدد تهدیدی برای حریف است. در ابتدا او کمی گم بود، اما در ادامه سرعت گرفت. پائولینیو بازیکنی قدرتمندی است و خطوط حریف را می‌شکند. گلی هم که به ثمر رساند به او کمک کرد.

والورده با وجود شکست 6 بر یک ایبار در این بازی احترام زیادی برای حریف قائل است و تأکید کرد: با پیروزی 6 بر یک ما به نظر می‌رسد که ما آنها را در هم کوبیدیم، اما مسئله این نبود چرا که آنها هم فشار زیادی بر ما وارد کردند و موقعیت‌هایی هم روی دروازه ما خلق کردند. ایبار تیمی شجاع است.

برچسب‌ها: والواردو مسی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

6 0

84 Special Girl1396/06/29

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi