خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,720

افتخاری خطاب به بازیکنان: برای هواداران بازی کنید

افتخاری خطاب به بازیکنان: برای هواداران بازی کنید
سيد رضا افتخاري مديرعامل باشگاه استقلال امشب با حضور در محل اردوي آبي پوشان، دقايقي با بازيكنان و كادر فني گفت و گو كرد.

در ابتداي اين نشست، عليرضا منصوريان سرمربي استقلال دقايقي در مورد آخرين وضعيت آبي پوشان در آستانه ديدار فردا ارايه و در خصوص مسايل تيم مسائلي را بيان كرد.

پس از صحبت هاي منصوريان، مديرعامل باشگاه استقلال نيز دقايقي با بازيكنان صحبت كرد. افتخاري رو به بازيكنان گفت: همه ما مي‌دانيم كه شما و اعضاي فني نهايت تلاش خود را براي موفقيت تيم و شادي دل هواداران به كار گرفته ايد. اما متاسفانه مشكلاتي در مسير تيم به وجود آمده كه اجازه نداده تلاشها به بار بنشيند. چندين بازيكن ما مصدوم شدند و از تركيب بيرون رفتند و موقعيت هاي گل بسياري هم داشتيم كه با بدشانسي از دست رفت.

او افزود: لياقت و استحقاق استقلال و هوادارانش بسيار بيشتر از اينهاست و همه شما اين مساله را مي دانيد. ما هم از شما و كادر فني حمايت مي كنيم و اطمينان دارم با كسب نتايج مطلوب مي توانيد بار ديگر باعث شادي هواداران شده و آنچه لياقت داريد را بدست بياوريد. براي همه شما در مسابقه فردا آرزوي موفقيت دارم و اميدوارم بتوانيد با تدابير كادر فني و تلاشهايي كه انجام مي دهيد، يك پيروزي ارزشمند به دست آورده و شادي هواداران را به ارمغان بياوريد.

برچسب‌ها: منصوریان قلعه نویی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

6 0

90 ابراهیمی Es Es1396/06/29

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi