خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار مارسی
اتحاد مارسی
31
596

یووتیچ:مارسی مرا می خواست

یووتیچ:مارسی مرا می خواست
استفان یووتیچ می گوید قبلا انتقال به موناکو را پیش بینی کرده بود و انتظار داشت به این تیم بپیوندد.

طرفداری- استفان یووتیچ مهاجم اسبق اینتر در روزهای پایانی نقل و انتقالات تابستانی به موناکو پیوست. وی درباره پیوستن به این تیم فرانسوی، اتفاقی را بازگو کرد.

مهاجم تیم ملی مونته نگرو در گفت و گو با goal سخنان جالب توجهی را بر زبان آورد:

((می خواهم داستان جالبی را برای شما تعریف کنم. در زمان حضورم در اینتر، درباره آینده ام بسیار فکر می کردم. یک روز با نامزدم در حال صحبت بودم و به او گفتم موناکو تیم بزرگی است و متعجبم که چرا این تیم برای خرید من اقدام نمی کند. روز بعد یک تماس تلفنی از طرف مدیربرنامه هایم دریافت کردم و او گفت که موناکو علاقه مند به خرید من است؛ من نیز خوشحال شدم و به او گفتم دیروز با نامزدم درباره موناکو صحبت کرده ام.))

وی درباره نحوه انتقالش به موناکو گفت:

((از این انتقال خیلی خوشحالم؛ مدیران موناکو اول با مدیربرنامه هایم صحبت کردند و سپس با یک تماس تلفنی مرا متقاعد کردند. انتقال به این تیم چیزی بود که در درونم احساس می کردم و آن را پیش بینی کرده بودم. اما درباره این موضوع زیاد فکر نکرده بودم.))



مهاجم ۲۷ ساله درباره علاقه مارسی نیز می گوید:

((مارسی؟ می دانستم آنان به من علاقه مندند ولی هرگز به مسئولان مارسی نگفتم که می خواهم به تیم آنها بپیوندم و مدیران نیز از این موضوع آگاه بودند. از تیم المپیک مارسی ممنونم زیرا باشگاه بزرگی هستند اما من باشگاه موناکو را در پایان انتخاب کردم.))

برچسب‌ها: المپیک مارسی استفان یووتیچ

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

10 0

46 تآآآج آسیا1396/06/24

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi