خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آرسنال
اتحاد آرسنال
8
6,694

لاکازت آرسنال را به اوج بر می‌گرداند

لاکازت آرسنال را به اوج بر می‌گرداند
مهاجم فرانسوی در دومین بازی متوالی در ورزشگاه امارات موفق به گلزنی شد و انتظار می رود هفته آینده مقابل چلسی هم در ترکیب اصلی باشد.
آرسنال در طول این سال‌ها ثابت کرده می‌تواند به راحتی تیم‌های کوچکتر را ببرد و در برد ۳ بر صفر برابر بورنموث هم بار دیگر این ادعا به اثبات رسید. تیم آرسن ونگر در ۲۳ بازی خانگی آخر خود برابر تیم‌هایی که در منطقه سقوط بوده‌اند به پیروزی رسیده و آخرین بار در مهر ۱۳۸۷ بوده که این تیم با تاتنهام آن موقع ته جدولی به تساوی ۴ بر ۴ رسید.
مربی فرانسوی که به خاطر روی نیمکت نشاندن الکساندر لاکازت و سئاد کولاسیناچ در باخت ۴ بر صفر مقابل لیورپول به شدت مورد انتقاد قرار گرفته بود، هر دو نفر را در ترکیب اصلی گذاشت و به خوبی نتیجه گرفت. خیلی‌ها از تمام کنندگی دنی ولبک ایراد گرفته بودند اما او با زدن دو گل عالی برابر دفاع آسیب‌پذیر حریف، همه را ساکت کرد. مهاجم تیم ملی انگلیس در همین چهار بازی بیش از ۱۶ بازی فصل قبل خود گل زده است.
ونگر بعد از بازی گفت: «از این پیروزی و شیوه کارمان راضی‌ام چون منظم، متعهد و هجومی بازی کردیم. باور دارم ولبک قویتر و قویتر می‌شود. او در خدمت تیم است و برای همین مربی‌ها عاشقش هستند. خیلی‌ها باور ندارند که یک تمام کننده فوق‌العاده است اما این بازی‌ها به او کمک می‌کند.»
الکسیس سانچس به‌عنوان بازیکن جانشین به میدان رفت و چندان مورد استقبال هواداران قرار نگرفت. مهاجم تیم ملی شیلی که در روزهای آخر فصل نقل و انتقالات برای رفتن به سیتی تلاش می‌کرد، در فاصله ۱۵ دقیقه به پایان جای ولبک را گرفت و به شدت از سوی عده‌ای از تماشاگران میزبان هو شد. ونگر انتظار ندارد این حس بد تداوم داشته باشد: «نمی‌دانم چرا هو شد. شاید به خاطر درخواست انتقال بود، او خیلی زود دل هواداران را به دست می‌آورد.»
آرسنال واکنش خوبی به شکست تحقیرکننده برابر لیورپول نشان داد: «فوتبال همین است، این هفته لیورپول باخت سنگینی داشت. ما بعد از آنکه مقابل استوک خوب بازی کردیم و باختیم اعتماد به نفس مان کم شد و برابر لیورپول شکننده بودیم. آن موقع دوران نقل و انتقالات بود و بازیکنانی به فکر بازی‌های مهم ملی شان بودند.»
شاید لاکازت بهترین گل این بازی را بعد از همکاری با ولبک زد. او باید در آنفیلد در ترکیب اصلی قرار می‌گرفت و یک بار دیگر نشان داد مهاجم فرصت طلب و تاثیرگذاری است بخصوص وقتی حریف خود را در معرض خطر قرار می‌دهد. او دومین بازیکن آرسنال است که توانسته در دو بازی ابتدایی‌اش در ورزشگاه خانگی این تیم گل بزند، نفر اول مارونه شاماخ بود. مهاجم تیم ملی فرانسه با زندگی در لندن منطبق شده و می‌تواند به راحتی با امثال هری کین، گابریل ژسوس و سرخیو آگوئرو برای کفش طلا رقابت کند.
مهم است که آرسنال همین فرم تحسین بر انگیز را در بازی پنج‌شنبه لیگ اروپا مقابل کلن هم ادامه دهد هرچند احتمالا با ترکیبی کاملا متفاوت باید این تیم را ببینیم چون خیلی از بازیکنان کلیدی برای بازی یکشنبه آینده در استمفوردبریج مقابل چلسی استراحت خواهند کرد.
آرسنال از سال ۲۰۱۲ سه بازی پشت سر هم در لیگ نباخته و به نظر نمی‌رسید برابر تیمی که در ۹۰ دقیقه تنها یک شوت در چارچوب داشت، بلغزد اما اگر می‌خواهند منتقدان را ساکت کنند باید مقابل تیم آنتونیو کونته خودشان را ثابت کنند. با این فرم لاکازت، همه چیز امکان دارد.

برچسب‌ها: لاکازت آرسنال

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 1

114 آرسنال 90011396/06/21

21 شهریور (09:43)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi