خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,180

پیشکسوت پرسپولیس : علیفر فقط می‌خواهد خودش را مطرح کند

پیشکسوت پرسپولیس : علیفر فقط می‌خواهد خودش را مطرح کند
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: علیفر با مطرح کردن چنین انتقاداتی و نظر دادن در مورد برانکو و سبک بازی پرسپولیس می‌خواهد خودش را مطرح کند.
خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :
بهروز سلطانی ، در رابطه با شکست پرسپولیس برابر پیکان در هفته ششم لیگ برتر اظهار داشت:
تیم‌های بزرگ دنیا هم در طول فصل شکست را تجربه می‌کنند، پرسپولیس مقابل پیکان عملکرد خوبی داشت و پیکان فوتبال خوبی بازی کرد وگرنه پرسپولیس بد نبود.
بهروز سلطانی افزود:
در هر زمان همه تیم‌هایی که می‌آیند و جلوی استقلال و پرسپولیس بازی می‌کنند انگیزه‌های زیادی دارند و این مسابقه برایشان با سایر بازی‌ها متفاوت است. با این حال پرسپولیس مقابل پیکان توپ‌هایش به گل تبدیل نشد و روی یک ضربه ایستگاهی گل خورد وگرنه عملکرد خوبی داشت.
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس با انتقاد از گزارشگر دیدار این تیم برابر پیکان تصریح کرد:
در جامعه ورزش همه زحمت می‌کشند و همه تیم‌ها دوست دارند که در فوتبال پیشرفت کنند واقعاً قشنگ نیست که میکروفن دست هرکس باشد و آنها نباید دست هرکسی میکروفن بدهند واقعاً برای این کار و چنین گزارشی متأسفم.
بهروز سلطانی اضافه کرد:
پرسپولیس امسال با برانکو شرایط خوبی دارد و پس از قهرمانی در لیگ ایران مدعی اصلی قهرمانی در آسیا است در چنین شرایطی جای انتقاد باقی نمی‌ماند، اما علیفر گزارشگر بازی می‌آید و صحبت‌هایی مطرح می‌کند. ایشان با مطرح کردن چنین انتقاداتی و نظر دادن در مورد برانکو و سبک بازی پرسپولیس می‌خواهد خودش را مطرح کند وگرنه شما از ۲۰۰ کارشناس و اصحاب رسانه و اهل فن در مورد پرسپولیس سؤال کنی هیچ یک چنین انتقاداتی را مطرح نمی‌کنند.
بهروز سلطانی با اشاره به اینکه علیفر اعلام کرده استقلالی است و می‌خواهد روی نیمکت این تیم بنشیند خاطرنشان کرد:
استقلال از تیم‌های خوب ایران است و همراه پرسپولیس در سطح جامعه تأثیرگذار است. من برای علیرضا منصوریان هم آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم استقلال هم هرچه زودتر از این شرایط بحرانی خارج شود اما واقعاً برخی‌ها با طرح چنین مسائلی می‌خواهند خودشان را مطرح کنند و باید جلوی حضور این افراد گرفته شود.
سلطانی در پایان با اشاره به عملکرد بیرانوند در پرسپولیس تصریح کرد:
این دروازه‌بان واقعاً عملکرد خوبی داشته و رفته‌رفته بهتر هم خواهد شد. او دروازه‌بان خوب و با استعدادی است و در بازی با پیکان هم بازیکن پیکان واقعاً بی‌نقص ضربه ایستگاهی را وارد دروازه کرد.

برچسب‌ها: علیفر پرسپولیس

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

13 2

153 پری..1396/06/28

Yasred: واقعا کار آقای علیفر بسیار زشت بود

28 شهریور (23:57)


شاهرود پیروزی: ما نفهمیدیم این گزارشگرها فقط کارشون گزارشه یا آنالیز یا نظر دادن در مورد داوری

28 شهریور (23:47)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi