خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار گالاتاسارای
اتحاد گالاتاسارای
26
887

آردا توران و داگلاس مشکلی با ماندن در بارسلونا و سکونشینی ند

آردا توران و داگلاس مشکلی با ماندن در بارسلونا و سکونشینی ند
به گزارش mundodeportivo، امروز 27 آگوست است و پنجره نقل و انتقالات تابستانی 4 روز دیگر بسته می‌شود. بارسلونا پس از فروش نیمار، پائولینیو و عثمان دمبله را به خدمت گرفت و گزارش‌ها حاکی از آن است که همچنان برای جذب فیلیپه کوتینیو تلاش می‌کند. اما رابرت فرناندز و دستیارانش به جز تلاش برای آوردن بازیکنان جدید، باید در فرصت باقی مانده، تکلیف بازیکنان مازاد تیم را نیز مشخص کنند.

از جمله این بازیکنان، آردا توران و داگلاس پریرا هستند. هافبک ترک که خریدی کاملا ناموفق به شمار می‌رود، دو سال پیش با 37 میلیون یورو از اتلتیکو مادرید خریداری شد و هرگز جواب نداد. آردا دستمزد بسیار بالایی هم دارد - 7 میلیون یورو - و این مسئله جدایی او را پیچیده‌تر کرده است. چندی پیش از علاقه گالاتاسارای به بازگرداندن آردا گفته می‌شد اما پیشنهاد تیم ترک مسئولان بارسلونا را راضی نکرد. از طرفی آردا هم که خیلی خوب می‌داند این فصل در بارسا سکونشین خواهد بود، مشکلی با این موضوع ندارد اگر پیشنهاد مالی خوبی به دستش نرسد.

شرایط برای داگلاس پریرا نیز بسیار مشابه است. او در برنامه‌های هیچ کدام از مربیان بارسا قرار نداشته و ندارد و دستمزد بالایی نیز می‌گیرد - 1.5 میلیون یورو - پیشتر گفته می‌شد اسپورتینگ لیسبون و بنفیکا به جذب این بازیکن علاقمندند اما ظاهرا مذاکرات به مرحله پیشرفته‌ای ختم نشد. از طرفی داگلاس می‌خواهد امسال هم در لالیگا باشد تا پاسپورت اسپانیایی‌اش را بگیرد. او هم مشکلی با سکونشینی ندارد!

باید دید آیا در فرصت محدود باقی مانده تغییری در وضعیت این بازیکن ایجاد می‌شود.

برچسب‌ها: آردا توران داگلاس

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

11 0

285 1800 ایران1396/06/05

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi