خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,025

پیشنهاد چهارم بارسا برای جذب کوتینیو

پیشنهاد چهارم بارسا برای جذب کوتینیو
پس از جدایی نیمار به مقصد پاری سن ژرمن، بارسا در تلاش برای یافتن جانشینی مناسب برای او بوده است. آنها چندین گزینه را مدنظر دارند ولی اصلی ترین آنها، فیلیپه کوتینیو، ستاره لیورپول است.
هر چند که بارسا فرصت چندانی تا پایان نقل و انتقالات ندارد ولی به نظر تمرکز خود را بر روی جذب کوتینیو قرار داده است. سه پیشنهاد قبلی آنها به محض ارائه توسط لیورپول رد شده و حالا آنها می‌خواهند پیشنهاد خود را به 138 میلیون پوند برسانند. در حقیقت بارسا می‌خواهد 101 میلیون پوند را به محض انتقال و 37 میلیون پوند را به صورت پاداش به باشگاه لیورپول پرداخت کند.
هر چند که کوتینیو نیز درخواست جدایی خود را به بارسلونا ارائه کرده ولی به نظر نمی‌رسد باشگاه با جدایی او موافقت کند. پس از انتشار بیانیه مالکان باشگاه مبنی بر اینکه آنها کوتینیو را نخواهند فروخت، خیلی بعید است که آنها حرف خود را زیر پا گذاشته و با بارسا وارد مذاکره شوند..
حال باید دید که در نهایت تکلیف ستاره برزیلی به کجا خواهد رسید و بارسا می‌تواند او را به عنوان جانشین نیمار راهی نوکمپ کند یا نه.

برچسب‌ها: کوتینیو بارسا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

22 0

101 Vahidw1396/06/01

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi