خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,725

منصوریان استعفا داد

منصوریان استعفا داد
سرمربی استقلال پس از شکست مقابل پدیده، بازیکنان تیمش را در وسط میدان جمع کرد. از ورزشگاه آزادی خبر می رسد منصوریان، از بازیکنان تیمش خداحافظی کرده و از سرمربیگری استقلال استعفا داده است.
بعد از به صدا در آمدن سوت پایان بازی توسط علیرضا فغانی، سرمربی آبی پوشان که بهت زده بود دقایقی به داخل زمین خیره شد و پس از آن روی زمین چمن نشست و زمین را بوسید. او سپس به وسط زمین رفت و دقایق طولانی با بازیکنانش صحبت کرد.
سرمربی تیم فوتبال استقلال درحالی که به سمت رختکن می رفت با پرتاب سنگ از سوی هواداران مواجه شد. با این حال او خم شد، سنگ را برداشت و بوسید و مقابل هواداران تعظیم کرد. مصنوریان در حالی که بسیار گرفته و عصبانی بود به رختکن رفت.
سرمربی استقلال پس از شکست مقابل پدیده، بازیکنان تیمش را در وسط میدان جمع کرد. از ورزشگاه آزادی خبر می رسد منصوریان، از بازیکنان تیمش خداحافظی کرده و از سرمربیگری استقلال استعفا داده است.گفتنی است استقلال در لیگ هفدهم در پنچ هفته ابتدایی تنها 4 امتیاز کسب کرده است.

برچسب‌ها: منصوریان استقلال پدیده

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

10 6

289 Shayam1396/05/31

ناصرخان حجازی90: باید میرفت مربی خوبی نبود برا استقلال کاوه رضایی داد بازیکن به اون خوبی

1 شهریور (13:20)


Selena♥ Gomez: عه قطعا شایعست کی همچین حرفی زده؟عملکردش بد بوده تو 5 بازی اول ولی همیشه گفتم نیم فصل دوم سال قبل رو فراموش نکنیم

1 شهریور (13:11)


Fc Köln: شایعست

1 شهریور (11:13)


شادمهر...تربت: حمایت تا قیامت

1 شهریور (07:33)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi