خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,277

مورینیو: بیشتر از نیمار ارزش دارم!

مورینیو: بیشتر از نیمار ارزش دارم!
به گزارش "ورزش سه"، ژوزه مورینیو، سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد امروز در دیداری خیریه در تیم آلن شیرر به میدان می‌رود. عواید حاصل از این بازی قرار است به خانواده قربانیان و افرادی که تحت‌تأثیر تراژدی آتش‌سوزی برج گرنفل در شهر لندن قرار گرفته‌اند، برسد. چهره‌های سرشناس ورزش، موسیقی و سینما نیز در این بازی حضور خواهند داشت.
آقای خاص در این بازی در کنار چهره‌های سرشناسی همچون جیمی ردنپ، آلی مک‌کویست و دیوید جیمز در تیم آلن شیرر به میدان می‌رود. آنها به مصاف تیم ریو فردیناند می‌روند که بازیکنانی همچون پیتر کراوچ، دیوید سیمن و کلینت‌هیل را در ترکیب خود دارد. این بازی در ورزشگاه اختصاصی کوئینز پارک‌رنجرز یعنی لوفتوس رُد برگزار می‌شود.

مورینیو که در دوران بازیگری‌اش در پست هافبک میانی بازی می‌کرد و آخرین بازی دوران حرفه‌ای خود را در سال 1978 در تیم پرتغالی کومریکو اینداستریا انجام داد، در خصوص آمادگی جسمانی‌اش برای این بازی گفت:«در بهترین فرم و شکل خودم در طول زندگی‌ام قرار دارم.»

وقتی از آقای خاص پرسیده شد که قیمت او به عنوان بازیکن در نقل و انتقالات امروز چقدر می‌توانست باشد، او به حالت شوخی گفت:«اگر پیشنهادی که می‌شود یک پوند بیشتر از رقم قرارداد نیمار نباشد، قبول نمی‌کنم!»

برچسب‌ها: مورینیو نیمار

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 0

127 Lamborghini1396/06/11

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi