خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار مارسی
اتحاد مارسی
31
597

کارلوس باکا خواهان پیوستن به المپیک مارسی

کارلوس باکا خواهان پیوستن به المپیک مارسی
به گزارش رسانه فرانسوی #Phocéen سران باشگاه المپیک مارسی پیش از آغاز زمان رسمی نقل و انتقالات تابستانی از علاقه خود به جذب کارلوس باکا خبر دادند و در این مدت والتر زنگا از سوی باشگاه المپیک مارسی با مهاجم کلمبیایی باشگاه میلان مذاکرات متعددی انجام داده است.

براساس این گزارش، کارلوس باکا آماده ترک میلان است و در کنار باشگاه المپیک مارسی، باشگاه سویا هم خواهان بازگرداندن این مهاجم باتجربه به اسپانیا است، اما طبق خبرهای به دست رسیده، مارسی اولویت اصلی کارلوس باکا است و این مهاجم کلمبیایی انتقال به فرانسه و تیم المپیک مارسی را به انتقال به سویا ترجیح می دهد.

اما رودی گارسیا مربی فرانسوی باشگاه المپیک مارسی هنوز کاملاً برای جذب کارلوس باکا متقاعد نشده و این احتمال وجود دارد که سران باشگاه المپیک مارسی باوجود مذاکرات متعددی که با کارلوس باکا انجام دادند؛ برای جذب یک گزینه جدید اقدام کنند.

برچسب‌ها: المپیک مارسی کارلوس باکا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

16 0

127 Esteghlal City1396/05/24

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi