خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار لاتزیو
اتحاد لاتزیو
41
260

آزمون در زمستان راهی لاتزیو می‌شود

آزمون در زمستان راهی لاتزیو می‌شود
به گزارش "ورزش سه"، سردار آزمون همان طور که پیش بینی می شد رفته رفته به یکی از ستاره های اصلی روبین کازان در فصل جدید روسیه تبدیل شده و در بازی شب گذشته این تیم برابر زسکا در مسکو نیز نقش مهمی در برتری شیرین تیم ایفا کرد تا اولین بازی در ترکیب اصلی برای او و کازانی ها خوش یمن باشد.

در پی این درخشش رسانه های روسی با تمجید از بازی خوب سردار همچنان مدعی شدند ستاره ایرانی در مارکتینگ تابستانی فوتبال اروپا قراردارد اما روبین کازان تصمیمی به فروش این بازیکن ندارد از همین رو آزمون قطعا تا زمستان در این باشگاه باقی خواهد ماند و پس از آن به بهترین پیشنهاد فروخته خواهد شد.

به نوشته سایت روسی sov روسیه سران روبین در پی سماجتی که در راه خرید این بازیکن از سوی باشگاه ایتالیایی دیدند به سران لاتزیو اعلام کردند تا زمستان قصد فروش آزمون را حدارند اما در آن مقطع حاضر به مذاکره برای فروش ستاره ایرانی خود هستند.

برچسب‌ها: لاتزیو آزمون

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

10 0

181 لاله های واچگون1396/05/22

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi