خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار سایپا
اتحاد سایپا
33
515

شاه‌علی‌دوست: صحبت از سهمیه آسیا زود است

شاه‌علی‌دوست: صحبت از سهمیه آسیا زود است
شاه‌علی‌دوست در مصاحبه با "ورزش سه" در مورد برد تیمش برابر استقلال خوزستان می‌گوید: بازی خوبی بود و ما در شرایط سختی پیروز شدیم. به هر حال گرمای هوا روی ما تاثیر گذاشته بود ولی خداروشکر عملکرد بسیار خوبی داشتیم و 3 امتیاز مهم گرفتیم. ما از حریف فرصت‌های بهتری داشتیم هرچند که آنها در 10 دقیقه پایانی احساسی بازی می‌کردند و رو به بازی مستقیم آورده بودند. ما باید نیمه اول کار را تمام می‌کردیم ولی به هر حال خدا را شکر می‌‌کنیم که برنده شدیم.

شاه‌علی‌دوست درخصوص پاس گلی که در این بازی داد عنوان کرد: من در نیمه اول یک فرصت خوب برای گل زدن داشتم که متاسفانه تبدیل به گل نشد اما خوشحالم که 1 پاس گل دادم و محمد عباس‌زاده هم توپ را تبدیل به گل کرد.

شاه‌علی‌دوست درخصوص اینکه آیا سایپا می‌تواند سهمیه آسیا را بگیرد گفت: به نظر من صحبت کردن در مورد سهمیه زود است. ما تلاش می‌کنیم که بهترین جایگاه را به دست بیاورم ولی فعلا بازی به بازی جلو می‌رویم.

او در مورد بازی با استقلال در هفته چهارم می‌گوید: استقلال تیم بزرگ و قابل احترامی است که حالا با شکست دادن تراکتورسازی روحیه بالایی دارد. با این حال ما هم سایپا هستیم و مربی بزرگی مثل دایی را روی نیمکت داریم. ما از این بازی هم سه امتیاز را می‌خواهیم و بچه‌ها انگیزه دارند که مقابل استقلال هم نتیجه خوبی بگیریم.

برچسب‌ها: روزبه شاه‌علی‌دوست سایپا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 0

162 لاله های واچگون1396/05/22

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi