خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار لیورپول
اتحاد لیورپول
13
3,387

توقف لیورپول در مقابل واتفورد

توقف لیورپول در مقابل واتفورد
به گزارش "ورزش سه"، بازیکنان لیورپول که روز گذشته خبر درخواست جدایی کوتینیو را شنیده بودند، با روحیه ای نه چندان مناسب برابر واتفورد صف آرایی کردند تا اولین بازی فصل خود را انجام دهند. در سوی مقابل واتفورد با مربی پرتغالی جدید خود «مارکوس سیلوا» قصد داشت فصل را در حضور تماشاگرانش برابر لیورپول قدرتمند به بهترین شکل شروع کند.

بازی با برتری محسوس واتفورد میزبان شروع شد و لیورپول در دقایق ابتدایی ناهماهنگ و کند نشان می داد.

پس از یکی دو حمله نه چندان جدی، واتفورد دقیقه 9 به گل رسید.
میزبان در یک صحنه جدی و با دخالت گلر لیورپول صاحب یک ضربه کرنر شد. هولباس ضربه را ارسال کرد و این اوکاکا بود که در دهانه دروازه و بدون هیچ مزاحمی موفق شد قفل دروازه لیورپول را با یک ضربه سر باز کند.

قرمزها پس از پذیرش این گل یکپارچه حمله شدند ولی دفاع منسجم واتفورد اجازه نمی داد آنها به گل برسند.
حملات لیورپول دقیقه 29 نتیجه داد و مانه موفق شد کار را به تساوی بکشاند.
حرکت در پشت محوطه جریمه از خود مانه شروع شد. مانه ابتدا توپ را به موره نو پاس داد و سپس این بازیکن، امره جان را روی خط محوطه صاحب توپ کرد تا هافبک آلمانی با پاس دقیق خود مانه را که از کمند مدافعان گریخته بود، با گلر واتفورد تک به تک کند. ضربه دقیق مانه به گوشه مخالف دروازه نشست تا همه چیز مساوی شود.

این گل تنها 3 دقیقه دوام داشت و میزبان بازهم پیش افتاد. این بار دوکوره بود که روی تعلل مدافعان لیورپول و اشتباه آرنولد در دفع توپ از روی شش قدم دروازه خالی را گشود.
محمد صلاح دقیقه 42 در مصاف تک به تک این فرصت را داشت تا کار را به تساوی بکشاند اما ضربه او که با نوک پا نواخته شد بود، به بالای دروازه رفت تا نیمه اول با شکست 2-1 لیورپول به اتمام برسد.

لیورپول نیمه دوم را طوفانی آغاز کرد و پس از یکی دو موقعیت خوب، دقیقه 55 به گل تساوی رسید.
محمد صلاح با خطای گلر واتفورد درون محوطه جریمه سرنگون شد تا فیرمینو این پنالتی را به گل دوم و تساوی بخش لیورپول بدل کند.

سه دقیقه بعد لیورپول به گل سوم هم رسید.
پاس عمقی لوورن به فبرمینو رسید و او که از کمند آفساید گریخته بود، با یک پاس روی پا، صلاح را در دهانه دروازه صاحب توپ کرد تا مهاجم مصری گل سوم قرمزها را به ثمر برساند.

لیورپول کماکان تیم برتر میدان بود و در چند موقعیت دیگر هم می توانست به گل برسد. ضربه سری که ماتیپ به تیر دروازه کوبید یا شوت های صلاح و امره جان که با واکنش های عجیب گلر واتفورد ره به دروازه پیدا نکردند.

واتفورد در دقایق پایانی فشار زیادی روی دروازه لیورپول وارد کرد و سرانجام دقیقه 93 و بازهم روی یک ضربه کرنر به گل تساوی بخش خود دست یافت. روی این گل دفع ناقص مینیوله نقشی مستقیم داشت. این گل البته در شرایط مشکوک به آفساید به ثمر رسید.
در نهایت این بازی جذاب با تساوی 3-3 به اتمام رسید و دو تیم امتیازات را تقسیم کردند.

برچسب‌ها: لیورپول لیگ جزیره واتفورد

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

132 @amirman101396/05/22

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi