خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار تراکتورسازی
اتحاد تراکتورسازی
5
21,560

بيانيه باشگاه تراكتورسازي پيرامون اقدام تفرقه انگيز يك رسانه

بيانيه باشگاه تراكتورسازي پيرامون اقدام تفرقه انگيز يك رسانه
آذربايجان سرزمين قهرمانان نامدار ايران اسلامي است

باشگاه فرهنگي ورزشي تراكتورسازي تبريز با انتشار بيانيه اي توهين به قوميت هاي مختلف خصوصا مردم شريف آذربايجان را محكوم ساخت.
در اين بيانيه آمده است؛
بسمه تعالي

با تبريك ايام مبارك دهه كرامت و روز ولادت مسعود حضرت ثامن الائمه علي بن موسي الرضا(ع) همچنين با قدرداني از حضور پرشور هواداران فهيم فوتبال آذربايجان كه باز هم يار و ياور وفادار تيم محبوبشان بودند ،مجموعه باشگاه فرهنگي ورزشي تراكتورسازي پيرو برخي اتفاقات و شيطنت هاي تلخ صورت گرفته هرگونه توهين به قوميت هاي گوناگون خصوصا مردم شريف آذربايجان سرفراز را محكوم مي نمايد.
طبق فرموده امام راحل اين وحدت كلمه بود كه انقلاب باشكوه اسلامي را به پيروزي رساند و امروز هم اين يكپارچگي و اتحاد ملت ايران است كه دشمن را به وحشت مياندازد.
اما تلاش دشمنان ايران اسلامي در مسير تفرقه افكني و ايجاد اختلاف بين اقوام مختلف ملت مسلمان ايران هرگز نتيجه بخش نخواهد بود.
قهرمانان و دلاوران اين سرزمين از اقوام مختلف در كنار هم ٨ سال از خاك وطن دلاورانه دفاع كردند تا ثابت كنند ايران اسلامي متعلق به همه ايرانيان است و مردمان اين سرزمين با صلح و دوستي در كنار هم زندگي مي كنند.
مدال افتخار مردمان غيور آذربايجان سربلند نام پرآوازه قهرمانان نامداري همچون باكري هاست كه دلاورانه مدافع استقلال و امنيت ايران عزيز بودند.
توهين سخيف صورت گرفته در فضاي مجازي از سوي يك رسانه بي هويت صورت گرفته كه فاقد هرگونه مجوز قانوني است. خوشبختانه اين حركت غيراخلاقي پس از پيگيري هاي صورت گرفته با واكنش به موقع مراجع ذيصلاح همراه بوده و منجر به دستگيري فرد خاطي گرديده است

برچسب‌ها: تراکتور سازی تبریز تراکتورسازی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

14 1

210 Fc Özil1396/05/14

SƏttar Xan: مگه به روزنامه ایران که روزنامه رسمی کشور بود و توهین کرده بود چیکار کردن که به این روزنامه به قول خودشون غیر رسمی چکار کنن!

14 مرداد (12:32)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi