خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آمریکا
اتحاد آمریکا
12
2,104

دیوید بکام یک گام دیگر به تیم داری در میامی آمریکا نزدیک ش

دیوید بکام یک گام دیگر به تیم داری در میامی  آمریکا نزدیک ش
کمیساریای لیگ آمریکا تایید کرد که رویای دیوید بکام برای مالکیت یک تیم در این لیگ، یک گام دیگر به واقعیت نزدیک شده و در طول هفته های آینده، جزئیات بیشتری مشخص خواهد شد.
به گزارش "ورزش سه"، هافبک سابق منچستریونایتد و رئال مادرید روز گذشته با مدیران لیگ آمریکا در شهر شیکاگو ملاقاتی داشت و در رای گیری انجام شده، در نهایت تصمیم بر این شد که باشگاه میامی در سال 2020 با مدیریت بکام وارد لیگ آمریکا شود.

در ماه جوئن، مسئولین ایالت میامی به بکام و تیم مالکیتی باشگاه – میامی بکام یونایتد اجازه دادند که 3 هکتار زمین را برای ساخت ورزشگاهی مورد استفاده قرار دهند. حال گاربر تایید کرد که حضور میامی در لیگ آمریکا احتمالا به زودی اعلام خواهد شد.

او گفت:" امروز حضور میامی در MLS را تایید نمی‌کنیم ولی من مطمئنم که به زودی این اتفاق خواهد افتاد، شاید در پایان تابستان. دیوید و شریکش تاد بوهی، برنامه ها و اهدافشان را برای ما شرح دادند که شامل ساخت ورزشگاه در شهر میامی بود. برنامه های آنها از دید همکاران ما بسیار مثبت ارزیابی شد. این اولین باری بود که دیوید با مدیران لیگ دیدار مستقیمی داشت."

برچسب‌ها: دیوید بکهام رویای بکهام

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

12 0

559 ♕تــاج تــهران♕1396/05/12

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi