خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ماشین‌سازی‌تبریز
اتحاد ماشین‌سازی‌تبریز
54
163

خطیبی: قطعا در میان مدعیان صعود خواهیم کرد

خطیبی: قطعا در میان مدعیان صعود خواهیم کرد
سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز می گوید با حمایت هواداران می تواند نمایش خوبی در لیگ دسته اول مسابقات کشور داشته باشد.
به گزارش "ورزش سه"، و به نقل از روابط عمومی باشگاه ماشین سازی تبریز، رسول خطیبی در خصوص پذیرش هدایت فنی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز در رقابت های لیگ دسته اول باشگاه های کشور، اظهار کرد: من امسال نمیخواستم در لیگ دسته یک مربیگری کنم اما بخاطر شهرم مربیگری ماشین سازی را پذیرفتم و امیدوارم با حمایت هواداران بتوانیم دوباره ماشین سازی را به لیگ برتر بیاوریم.

وی ادامه داد: یکی از دلایلی که ماشین سازی طی سالهای اخیر عملکرد پرنوسان و نگران کننده ای در مسابقات داشته و نتوانسته در سطح اول فوتبال کشور ثبات داشته باشد، این بوده که ماشین سازی از زیر چتر حمایتی کارخانه خارج بوده و من امیدوارم با بازگشت تیم به خانه اصلی خود یعنی کارخانه ماشین سازی و حمایت های بی دریغ دکتر شریعت زاده مالک محترم کارخانه، روزهای خوشی در انتظار قدیمی ترین تیم فوتبال شمالغرب کشور باشد.

خطیبی در خصوص اینکه آیا ماشین سازی این فصل می تواند به لیگ برتر صعود کند، تصریح کرد: من هر سال در هر تیمی بوده ام، با هدف نتیجه گیری و موفقیت در آن تیم مشغول به کار شده ام و امسال هم در ابتدای فصل چند پیشنهاد داشتم اما میخواستم در تیمی باشم که مدعی باشد. البته چند پیشنهاد خوب داشتم که امکانات کافی برای مدعی شدن را داشتند اما برایم حضور در شهر خودم و تیم ماشین سازی از همه خوشایندتر بود. قطعا ما امسال جزو تیم های مدعی خواهیم بود و از همه هواداران می خواهم که حمایت خوبی از تیم داشته باشند و ما هم تلاش می کنیم که با ارائه فوتبال زیبا و کسب نتایج خوب دل دوستداران تیم ماشین سازی را شاد کنیم.

برچسب‌ها: ماشین سازی رسول خطیبی لیگ دسته یک

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

4 0

255 Mя.aƖιaѕgнαr1396/04/31

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi