خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار تاتنهام
اتحاد تاتنهام
36
576

آمار خیره کننده ستاره تاتنهام در مقایسه با موراتا

آمار خیره کننده ستاره تاتنهام در مقایسه با موراتا
اگرچه هواداران چلسی از خرید موراتا خیلی خوشحال هستند، اما طرفداران تاتنهام هنوز هم هری کین را بهترین گلزن لندن می دانند.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از قطعی شدن جدایی دیگو کاستا در تابستان امسال، اخبار زیادی در مورد خرید یک مهاجم گلزن و طراز اول توسط آبی های لندن منتشر شد و بعد از کش و قوسهای فراوان و مطرح شدن نام های زیادی از جمله لوکاکو و بلوتی، در نهایت 2 روز قبل انتقال موراتا به این تیم قطعی شد.

اما نکته جالب اینجاست که هری کین، ستاره گلزن و انگلیسی تاتنهام که موفق شد فصل قبل عنوان آقای گلی لیگ جزیره را از آن خود کند، طی یک سال و نیم اخیر از کل دوران حرفه ای موراتا بیشتر موفق به گلزنی شده است.

از فوریه 2016، هری کین تا به حال 42 بار موفق به گلزنی برای تاتنهام شده و این در حالیست که موراتا در طی تمام دوران ورزشی خود تنها در بازی های رسمی 40 بار موفق به باز کردن دروازه رقبا شده است.

البته نباید فراموش کرد که موراتا طی این سالها در تیم هایی مانند رئال و یووه بیشتر نقش یک مهاجم ذخیره را ایفا کرده و تا به حال در یک فصل به عنوان مهاجم ثابت به میدان نرفته اما این بازیکن 24 ساله امسال این شانس را دارد تا در چلسی توانایی های خود را ثابت کند.

برچسب‌ها: تاتنهام چلسی هری کین آلوارو موراتا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

190 Mя.aƖιaѕgнαr1396/04/31

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi