خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار تاتنهام
اتحاد تاتنهام
36
576

کونته: هری کین بهترین مهاجم جهان است

کونته: هری کین بهترین مهاجم جهان است
به گزارش "ورزش سه"، کین 23 ساله در دو فصل اخیر موفق شده کفش طلای لیگ برتر را از آن خود کند. کونته نیز از عملکرد او به حدی به وجد آمده که معتقد است اگر می‌توانست، برای اولین خرید سراغ کین رفته بود.

او گفت:" تاتنهام واقعا تیم خوبی دارد و توانسته بیشتر بازیکنان خوبش را حفظ کند. به نظر من، هری کین یکی از بهترین مهاجمان جهان است. اگر می‌توانستم یک مهاجم بخرم سراغ او می‌رفتم. او یک مهاجم کامل است، از لحاظ فیزیکی قدرتمند است، با توپ و بدون توپ خیلی خوب می‌جنگند. او یک بازیکن کامل است، یکی از بهترین مهاجمان جهان.

اگر به دنبال خرید او باشید، حداقل 100 میلیون پوند باید هزینه کنید. مطمئنا وقتی چنین رقمی را برای یک مهاجم ببینم، او را یک مهاجم بزرگ می‌دانم. دله آلی هم بازیکن بزرگی است، جوان و با کیفیت و تیم تاتنهام با حفظ ستاره هایش بسیار خوب کار کرده است.

برچسب‌ها: تاتنهام چلسی هری کین آنتونیو کونته

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

4 0

232 Mя.aƖιaѕgнαr1396/05/06

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi