خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار تراکتورسازی
اتحاد تراکتورسازی
5
21,560

توصیه بازیکن با تجربه تراکتورسازی به جوانان

توصیه بازیکن با تجربه تراکتورسازی به جوانان
محمد ایرانپوریان درباره شرایط تراکتورسازی عنوان کرد: شرایط تیم مطلوب است. اردوی خیلی خوبی در تهران داشتیم و این اردو به ما کمک کرد تا به شرایط آرمانی نزدیک شویم. بعد از بازگشت به تبریز هم تمرینات خوبی را در دو نوبت صبح و بعد از ظهر پشتِ‌سر گذاشتیم و خودمان را برای شروع مسابقات آماده می‌کنیم.
وی درباره شرایط خودش بعد از مصدومیت گفت: مصدومیتی که داشتم با تلاش پزشک تیم برطرف شد و الان نزدیک 10 روز است که به تمرینات گروهی اضافه شدم. در حال حاضر هیچ مشکلی از بابت مصدومیت ندارم و برای آغاز لیگ لحظه‌شماری می‌کنم.
مدافع تراکتورسازی با اشاره به جوان شدن تیمش و عملکرد بازیکنان زیر 23 سال تاکید کرد: قطعا بازیکنان جوان ما با تلاش که انجام می‌دهند رفته رفته به شرایط خوبی می‌رسند و اگر اینگونه تمرینات خود را دنبال کنند صد در صد باتجربه‌تر و پخته‌تر خواهند شد. امیدوارم از فرصتی که کادر فنی در اختیار آنها قرار داده، استفاده کنند و هم به پیشرفت خودشان و هم به تیم کمک کنند.
ایرانپوریان درباره قرعه سخت لیگ برتر افزود: مهم نیست که در هفته‌های اول با چه تیمی بازی می‌کنیم چراکه همه دیدارهایمان سخت هستند و اساسا قرعه لیگ برایمان فرقی ندارد. ما باید تمرکز خود را برای نتیجه‌گیری در کل لیگ بگذاریم تا قدرتمند ظاهر شویم.

برچسب‌ها: تراکتورسازی محمد ایران‌پوریان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

17 0

134 وطنم آذربیجان1396/04/29

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi