خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچسترسیتی
اتحاد منچسترسیتی
14
2,915

دیکوف، اسطوره منچسترسیتی: سیتی شانس اول قهرمانی در لیگ برتر

دیکوف، اسطوره منچسترسیتی: سیتی شانس اول قهرمانی در لیگ برتر
بازیکن سابق آبی آسمانی ها نگاه خوش بینانه ای به آینده باشگاهش دارد.
پل دیکوف، اسطوره منچسترسیتی از پپ گواردیولا و خریدهایی که انجام داده است، تعریف می کند.

به گزارش اسکای اسپورتس، سیتی، طی فصل گذشته رده سوم لیگ برتر انگلیس را به دست آورد و البته نشان داد که خط حمله ویران گری در اختیار دارد.

دیکوف اذعان می کند برخی از بازی هایی که از تیم پپ گواردیولا دیده است، جزو زیباترین بازی های فصول اخیر لیگ برتر بوده اند.
به نظر من، منچسترسیتی شانس اول قهرمانی در لیگ برتر است. بعضی از بازی های سیتی در فصل قبل، نه تنها جزو برترین بازی های این باشگاه بود، بلکه جزو زیباترین بازی هایی بود که طی سال های زیادی در جزیره دیده ام. آن ها می توانند تیم حریف را بیچاره کنند. به خصوص اواخر فصل که وینسنت کمپانی بازگشته بود، قدرتمندتر از قبل شده بودند. آن ها این اواخر، کمی تکانش هم پیدا کردند بودند؛ به خصوص در بازی های خانگی. می توانستند به خوبی دفاع بکنند و فوتبال زیبایی را به نمایش بگذارند.
با خریدهایی که تا الان داشته اند و خریدهایی که به زودی انجام خواهند داد، می توانند رقبای شان را بترسانند. به نظرم کار تمامی تیم های جزیره، روز به روز سخت تر می شود. سه-چهار فصل پیش بود که درباره تاپ فور حرف می زدیم، فصل قبل، تاپ سیکس را داشتیم و الان، اورتون نیز با خریدهای خود، این جمع را به تاپ سِوِن تبدیل کرده است.
دیکوف باور دارد که وجود دو مهاجم توانا مانند گابریل ژسوس و سرخیو آگوئرو در منچسترسیتی، مشکل آفرین نیست.
اگر به زمانی که ژسوس از مصدومیت بازگشته بود دقت کنید، می فهمید که پپ، بیشتر از اینکه یکی از آن دو را بازی دهد، هر دو را کنار هم بازی می داد. همین موضوع، مسئله را ثابت می کند. خیلی از مردم دوست دارند درباره بازی کردن آگوئرو یا ژسوس صحبت کنند اما آن ها می توانند در کنار هم به بازی بروند. به نظرم، پپ گواردیولا هم آن دو را در کنار هم می بیند. به بازیکنان هجومی منچسترسیتی نگاه بیندازید: آگوئرو، ژسوس، سانه، استرلینگ، برناردو سیلوا، داوید سیلوا و یحیی توره.
به نظرم هدف پپ، در اختیار داشتن نیمکتی قدرتمند است. فصل قبل، منچسترسیتی این توانایی را نداشت و ترکیب آن ها، عمیق نبود.
به نظرم انتقادات از پپ و سماجت او، آزاردهنده است. مردم همیشه دنبال داستان هستند. فکر نمی کنم لیگ برتر، پپ گواردیولا را شگفت زده کرده باشد. او فردی باهوش و سرمربی‌ای موفق است. اما فروش 25 بازیکن و خرید 25 بازیکن طی یک تابستان، برای او کار سختی است. اگر به خریدهای او نگاه کنید، ژسوس، استونز، سانه، ادرسون و برناردو سیلوا، همه آن ها تازه 20 ساله شده اند و همین موضوع، نشان می دهد که پپ، دنبال چه سبک بازیکنانی است. او می خواهد آینده را برای باشگاهش بخرد. وی همچنین تعداد زیادی از بازیکنان بالای 30 سال باشگاه را نیز فروخت.

برچسب‌ها: منچستر سیتی دیکوف

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 0

143 من سیتی قرچک1396/04/23

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi