خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار سپاهان
اتحاد سپاهان
11
9,260

اصفهان باران نمی‌بارد، نقش جهان سقف نمی‌خواهد!

اصفهان باران نمی‌بارد، نقش جهان سقف نمی‌خواهد!
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از "ورزش سه"، ورزشگاه نقش جهان پس از سال ها سرانجام در سال 1395 تاسیس شد تا تیم سپاهان پس از نزدیک به یک دهه دوباره به ورزشگاه اصلی خود بازگردد و بازی های خانگی خود را در آن برگزار کند؛ با این حال علیرغم بهره داری از این ورزشگاه، نقش جهان همچنان با کاستی های زیادی همراه است و مسقف کردن ورزشگاه یکی از برنامه های از پیش تعیین شده بوده است.

با این حال محمد سلطان حسینی مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان در آخرین اظهار نظر خود مسقف کردن این ورزشگاه را اشتباهی استراتژیک عنوان کرده که از ابتدا نباید به آن پرداخته می شد؛ صحبت هایی که واکنش های زیادی در میان هواداران سپاهان به وجود آورده است.

سلطان حسینی با اشاره به اینکه اکثر بازی‌های تابستان در شب برگزار می شود و نور آفتاب تا آن ساعت دیگر تماشاگردان را اذیت نخواهد کرد، پس نیاز به مسقف کردن ورزشگاه وجود ندارد، گفته است: «مسابقات لیگ در مردادماه ساعت ۷ یا ۸ شب برگزار می‌شود و نورافکن‌های ورزشگاه نیز آماده است. شما فرض کنید چادرهای سقف نقش‌جهان هم نصب شود، آیا امکان دارد کسی ساعت ۴ بعدازظهر به این ورزشگاه برود؟

سلطان‌حسینی ادامه داده بود: «چادر سقف برای ورزشگاه‌های اروپایی مناسب است که ممکن است در هر زمانی از طول روز بارندگی داشته باشند نه در ایران و اصفهان که شاید در طول سال چند بار بیشتر باران نبارد. نصب چادر برای ورزشگاه نقش‌جهان و صرف میلیاردها تومان در این راه تصمیم اشتباهی بود که در گذشته گرفته شد.»

با این وصف باید طی روزهای آتی منتظر باشیم و ببینیم با توجه به فشاری که از سوی هواداران اصفهانی در مورد این دیدگاه به وجود آمده، چه تصمیمی اتخاذ خواهد شد.

برچسب‌ها: ورزشگاه نقش جهان سپاهان اصفهان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

17 1

337 Båřćëĺļøņæ1396/04/16

سپاهان1359: خدا شکر این مطلب زود فهمید که الکی بیهوده پولی زیاد ندهند خرج الکی بکند و خرج جایی دیگه ورزشگاه کند مهمتر

17 تیر (20:28)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi