خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,175

استقلال، پرسپولیس و استقلال خوزستان نقره داغ شدند.

استقلال، پرسپولیس و استقلال خوزستان نقره داغ شدند.
کنفدراسیون فوتبال آسیا استقلال، پرسپولیس و استقلال خوزستان را نقره‌داغ کرد
بالاترین نهاد فوتبال آسیا جریمه‌هایی نسبتاً سنگین برای سه باشگاه ایرانی و یکی از بازیکنان استقلال در نظر گرفته است.

چهل‌وهفتمین جلسه کمیته انضباطی و اخلاق کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) جهت رسیدگی به پروند‌ه‌های انضباطی برگزار شد. بر اساس آرای اعلام شده از سوی این کمیته، باشگاه استقلال خوزستان به دلیل ضعف در سازماندهی مسابقه و رفتار تماشاگرانش در بازی خانگی مقابل الجزیره امارات در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به پرداخت ۲۵ هزار و ۵۰۰ دلار جریمه نقدی محکوم شد. همچنین این تیم به انجام یک بازی خانگی بدون تماشاگر در لیگ قهرمانان آسیا محکوم شد که البته این محرومیت تعلیقی است و تا یک سال قابل اجرا.

همچنین باشگاه پرسپولیس به دلیل تأخیر در اعلام لیست ترکیب اولیه این تیم در بازی مقابل لخویای قطر در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به پرداخت جریمه نقدی هزار دلاری محکوم شد. مسئولان باشگاه پرسپولیس هفت دقیقه در اعلام لیست تأخیر داشته‌اند و لیست ترکیب اولیه خود برای رویارویی با لخویا را ۸۳ دقیقه مانده به شروع بازی اعلام کردند، این در حالی است که طبق قوانین تیم‌ها باید ۹۰ دقیقه قبل از سوت شروع بازی، لیست را تحویل مسئولان مربوطه دهند.

فرشید اسماعیلی، هافبک استقلال هم به دلیل انجام بازی خطرناک در دیدار استقلال - العین امارات در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا با دو جلسه محرومیت مواجه شد که یک جلسه آن را در بازی با العین پشت سر گذاشت و دومین جلسه محرومیت وی هم در مسابقات فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا قابل اجرا خواهد بود. اسماعیلی به دلیل لگد کردن پای بازیکن العین و در ادامه زدن ضربه به پای چپ همین بازیکن به پرداخت جریمه نقدی هزار دلاری محکوم شد.

باشگاه استقلال هم به دلیل حضور یکی از بازیکنانش در کنفرانس خبری پیش از بازی با العین در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا با پیراهنی که لوگوی اسپانسر باشگاه روی آن بوده و حضور در تمرینات با کاور پیراهنی که لوگوی اسپانسر باشگاه روی آن بوده، به پرداخت مجموعاً ۷ هزار دلار محکوم شد.

برچسب‌ها: کنفدراسیون فوتبال آسیا استقلال پرسپولیس استقلال خوزستان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

362 Bαrceloɴα1396/04/24

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi