خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار فرانسه
اتحاد فرانسه
10
4,801

پیشنهاد نجومی و ضد رئالی آرسنال برای پدیده فرانسوی

پیشنهاد نجومی و ضد رئالی آرسنال برای پدیده فرانسوی
آرسن ونگر قصد دارد هر کاری انجام دهد تا کیلیان امباپه، آرسنال را به رئال مادرید ترجیح بدهد. 142.5 میلیون یورو برای جذب امباپه، این خبری بود که امروز میرر منتشر کرد که نشان می دهد آرسنالی ها عزم خود برای جذب هدف اصلی رئال در نقل و انتقالات را جزم کرده اند.
امباپه پس از درخشش در ترکیب موناکو، به یکی از وسوسه انگیزترین ستاره های بازار نقل و انتقالات تابستانی بدل شده است. ستاره 18 ساله هنوز تصمیم خود برای تمدید قرارداد با موناکو را نگرفته و هر روز شایعات زیادی در مورد آینده اش به گوش می رسد.در همین راستا امروز نشریه میرر فاش ساخت که آرسن ونگر، سرمربی آرسنال در تماس با پدر امباپه از وی خواسته است که کاری کند پسرش پیشنهاد رئال را فراموش کرده و به ارسنال بپیوندد. ونگر گوشزد کرده که کیلیان در صورت پیوستن به رئال، فرصت اندکی برای حضور در میدان پیدا خواهد کرد و با وجود رونالدو، بیل و بنزما دقایق زیادی به وی بازی نخواهد رسید اما در آرسنال به یک مهره ثابت و غیر قابل بحث بدل می شود.
ونگر در این تماس به پدر امباپه اطلاع داده که آرسنال حاضر است 142.5 میلیون یورو برای این انتقال هزینه کند. حال باید دید واکنش پدیده فرانسوی به این پیشنهاد نجومی چه خواهد بود و آیا حاضر خواهد شد رویای حضور در رئال را به دست فراموش بسپارد یا خیر.

برچسب‌ها: امباپه آرسن ونگر آرسنال

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 0

206 * Real Madrid *1396/04/12

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi