خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار مکزیک
اتحاد مکزیک
18
494

مکزیک، بهتر از پرتغال، اما بازنده!

مکزیک، بهتر از پرتغال، اما بازنده!
پرتغال با غلبه بر مکزیک به عنوان سومی جام کنفدراسیون ها دست یافت.
:( تبریک به تمامی طرفداران تیم ملی پرتغال.

به گزارش ورزش 11 ، دیدار رده‌بندی جام کنفدراسیون‌های 2017 روسیه دیروز (یکشنبه) در استادیوم اسپارتاک مسکو میان تیم‌های پرتغال و مکزیک برگزار شد که این بازی با نتیجه 2 بر یک به سود قهرمان یورو 2016 خاتمه یافت و به این ترتیب پرتغال مقام سومی این رقابت‌ها را از آن خود کرد.

در این بازی پرتغالی که بعد از شکست برای شیلی در مرحله نیمه نهایی کاپیتانش کریستیانو رونالدو را از فهرست بازیکنان خود خارج کرده بود در دقیقه 15 به لطف تکنولوژی کمک داور ویدئویی برای تشخیص خطای بازیکنان مکزیک یک ضربه پنالتی به دست آورد که این پنالتی را آندره سیلوا زد و اوچوا، دروازه‌بان مکزیک آن را مهار کرد. به این ترتیب در نیمه اول توپ از خط دروازه‌ها رد نشد.

در نیمه دوم اما پرتغال تاوان استفاده نکردن از موقعیت گلزنی‌اش را داد و در دقیقه 55 با اشتباه مدافع خودی، نتو که در یک ارسال از سمت چپ توپ را وارد دروازه قهرمان یورو 2016 کرد، گل خورد. برتری یک گله آزتک‌ها تا دقیقه دوم وقت‌های تلف شده نیمه دوم ادامه داشت تا اینکه په‌په، کاپیتان پرتغالی‌ها جور کم‌کاری هم‌تیمی‌هایش در خط حمله را کشید و در یک ارسال از سمت راست، نماینده اروپا را از شکست نجات داد و بازی را به وقت‌های اضافی کشاند.

در وقت‌ اضافه اول برخلاف جریان بازی که به سود مکزیک بود، بخت یار پرتغالی‌ها شد و در یکی از حملات آنها روی دروازه حریف توپ با دست مدافع مکزیک برخورد کرد و به این ترتیب داور برای دومین بار به سود پرتغالی‌ها پنالتی اعلام کرد و این بار برخلاف دفعه قبل، آدرین در دقیقه 104 توپ را به تور دروازه مکزیک‌ها چسباند. پرتغال که در دقیقه 105 با اخراج نلسون سمدوف 10 نفره شد، برتری‌اش را تا پایان وقت اضافه دوم حفظ کرد و به این ترتیب تیم سوم جام کنفدراسیون‌ها لقب گرفت. در دقیقه 112 رائول خیمنز بازیکن مکزیک با دریافت کارت زرد دوم از زمین بازی اخراج شد.

همانطور که میبینید، بازی در دقائق اصلی و تلف شده به نفع تیم ملی مکزیک بود اما پرتغال به سختی توانست پیروز شود.

برچسب‌ها: تیم ملی مکزیک تیم ملی پرتغال جام کنفدراسیون ها

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

8 1

290 سهندابزار مراغۀ1396/04/12

سهندابزار مراغۀ: حیف! کاش ما سوم میشدیم.

12 تیر (06:02)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi