خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,721

ماه سخت استقلالی‌ها، شیرین تمام شد

ماه سخت استقلالی‌ها، شیرین تمام شد
جذب یک ستاره ی دیگر باعث می شود تا آخرین وعده ی نقل و انتقالاتی افتخاری برآورده شود.
افتخاری مدیرعامل استقلال پیش از عقد قرارداد با پژمان منتظری به هواداران این تیم وعده ی جذب دو ستاره تا پایان نقل و انتقالات را داده بود تا بعد از جذب منتظری اعلام کند که یکی از وعده های او برآورده شده و البته پیگیری ها برای جذب دومین ستاره نیز ادامه دارد.

مدیرعامل استقلالی ها که البته در عمل به وعده های خود در لیگ برتر با تسویه حساب 80 درصدی با بازیکنان و کادرفنی استقلال خوش قولی کرده بود، در فصل نقل و انتقالات موفق شد اکثریت خواسته های منصوریان را برای شروع لیگ برآورده کند. استقلال در شروع تمرینات پیش فصل خود تیمی متشکل از بازیکنان با تجربه مانند رحمتی، حیدری، ابراهیمی و منتظری در کنار بازیکنان امتحان پس داده ای مانند شهباززاده، بیت سعید، وریا غفوری و البته چهره های جذابی مانند نورافکن، حسینی، اسماعیلی و غیره را در اختیار دارد تا یکی از بهترین تیم های چند سال اخیر آبی ها به دور از هیاهو جمع شود.

ثبات مدیریتی در استقلال با تصمیم وزیر ورزش و جوانان باعث شد تا استقلالی ها تلخی حذف برابر العین در لیگ قهرمانان آسیا را به فراموشی بسپارند و ماه سخت خرداد را با جذب چهره های محبوب هواداران به شکلی متفاوت برای این تیم به پایان برسد تا امید به لیگ هفدهم جانشین یاس و نا امیدی بعد از دیدار برابر العین شود.

افتخاری حالا این شانس را دارد تا با عمل به آخرین وعده ی خود برای جذب یک ستاره ی دیگر تیم پرستاره ی آبی ها را پرستاره تر کند تا منصوریان با نیمکتی آماده و پرمهره در لیگ هفدهم حاضر شود. هر چند استقلالی ها هنوز نام آخرین ستاره ی خود را مطرح نکردند اما همچنان تاکید دارند که پرونده ی نقل و انتقالات استقلال برای فصل جاری باز است و آبی ها به دنبال تقویت تیم خود هستند.

برچسب‌ها: استقلال استقلال تهران نقل و انتقالات نقل و انتقالات 1396

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

4 0

196 السعد قطر1396/04/02

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi