خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار جمهوری چک
اتحاد جمهوری چک
17
693

یورو زیر21سال؛ جمهوری چک3-1ایتالیا

یورو زیر21سال؛ جمهوری چک3-1ایتالیا
شاگردان دی باجو در مصاف با چک شکست سختی خوردند و حالا برای امید داشتن به صعود ملزم به شکست آلمان هستند.
بازی در حالی شروع می‌شد که ایتالیا در حضور آلمان می‌دانست برای صعود به نیمه نهایی باید پیروز این بازی باشد. لاجوردی‌ها که در بازی قبلی دانمارک را برده بودند، به مصاف چکی رفتند که از آلمان شکست خورده بود. بازی متعادل آغاز و دنبال شد و در فقدان موقعیت، این خطاهای زیاد بود که جلب توجه می‌کرد. اولین موقعیت خوب ایتالیا نصیب برناردسکی شد که او غفلت کرد. نهایتا این چک بود که در کمال تعجب به گل اول رسید. روی حرکت خوب پاتریک شیک بود که توپ به تراونیک رسید و شوت نه چندان محکم او وارد دروازه شد. ایتالیا پس از دریافت این گل تلاشش را دو چندان کرد و شانس‌هایی را توسط پتانیا و براردی برای گلزنی از دست داد. از آن سو چک هم موقعیت‌هایی برای افزایش اختلاف داشت که هیچ کدام در نیمه اول به نتیجه نرسید.

نیمه دوم با موقعیتی که کونتی از دست داد آغاز شد. ایتالیا در این نیمه تسلطش بر توپ و میدان را بیشتر کرد و تعویض‌های دی باجو نیز آهنگ هجومی‌تری به لاجوردی‌ها داده بود. پس از گذشت یک سوم از نیمه، چک هم موقعیت خوبی را از دست داد تا اینکه ایتالیا در نهایت به گل تساوی رسید. شوت پتانیا را دروازه‌بان مهار کرد اما براردی آنجا بود تا کار را در ریباند تمام کند. پتانیا چند دقیقه بعد روی یک ضدحمله فرصتی فوق العاده را از دست داد تا تیمش تاوان این فرصت سوزی را خیلی زود پس بدهد. هاولیک گل دوم را برای چک روی یک ضدحمله زد و ایتالیا در یک شوک فرو برد. آنها هنوز از شوک این گل خارج نشده بودند که گل سوم را هم خوردند! لوفتنر با شوتی فوق العاده از فاصله تقریبا 25 متری، دوناروما را مغلوب کرد. چک گل سوم را هم زد تا کار ایتالیا را در این بازی تمام کرده باشد. ایتالیا باخت و حالا برای صعود باید هم آلمان را ببرد و منتظر نتیجه بازی بعدی چک هم باشد!

برچسب‌ها: ایتالیا یورو زیر 21 سال جمهوری چک

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

5 1

201 .p.s.g1396/04/01

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi