خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,026

عروسی لیونل مسی در چه زمانی و چگونه برگزار می شود ؟

عروسی لیونل مسی در چه زمانی و چگونه برگزار می شود ؟
، لیونل مسی اعجوبه آرژانتینی باشگاه بارسلونا در حال تدارک مقدمات مراسم عروسی اش است . در این گزارش به چگونگی برگزاری این مراسم خواهیم پرداخت .

* مراسم عروسی لیونل مسی در تاریخ 9 تیر ماه با حضور جمعی از مهمانان او برگزار خواهد شد . برخلاف شایعات لیست اولیه دعوت شدگان این مراسم 250 نفر است که قبلا توسط رسانه ها 600 نفر اعلام شده بود . نکته جالب اینست که مسی هیچ یک از اعضای کادر فنی بارسلونا را برای شرکت در این مراسم دعوت نکرده است و مهمان های او جمعی از بازیکنان حال و گذشته بارسلونا و چند بازیکن مطرح تیم ملی فوتبال آرژانتین خواهند بود .

* همسر مسی آنتونلا روکوزو است که متولد شهر روزاریوست و آشنایی آنها با هم از زمان پنج سالگی مسی شروع شده است . آنها در حال حاضر صاحب دو فرزند به نامهای تیاگو و ماتئو هستند که تیاگو چهار ساله و ماتئو 21 ماهه است .

* مراسم عروسی مسی در سانتافه شهر روزاریو برگزار خواهد شد و مسی با جت شخصی اش به روزاریو رفته تا به همراه همسر آینده اش مقدمات این مراسم را فراهم کند و بر انجام کاره نظارت داشته باشند . در آرژانتین رسم بدین گونه است که خانواده عروس بیشتر مخارج عروسی را تقبل می کند !

* پس از برگزاری مراسم مذهبی مرسوم در کلیسا ، ادامه این مراسم در هتلی مجلل به نام " سیتی هتل کازینو " در محله لا گرانادا شهر روزاریو برگزار خواهد شد و از آنجایی که محل این هتل در منطقه ای خطرناک و تحت نفوذ مافیای مواد مخدر قرار دارد ، تدابیر امنیتی شدیدی برای برگزاری این جشن در نظر گرفته شده است .

* حدود 150 عکاس و خبرنگار مجوز حضور در این مراسم را دریافت کرده اند اما حضور آنها تنها محدود به درب اصلی هتل است و آنها به هیچ وجه اجازه حضور در داخل هتل را نخواهند داشت اما پیمانکاران و عکاسان ویژه ای که برای این مراسم انتخاب شده اند همگی از افراد بومی شهر زادگاه این زوج هستند.

برچسب‌ها: عروسی لئو مسی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

16 0

462 ستارگان نا پیدا1396/04/01

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi