خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,025

منابع پرتغالی از خیز بارسلونا برای جذب نلسون سمدو میگویند

منابع پرتغالی از خیز بارسلونا برای جذب نلسون سمدو میگویند
گفته می‌شود ملاقات دیروز مندس با مدیران بارسلونا به خاطر سمدو بوده است.
طرفداری - از پرتغال خبر می‌رسد جلسه‌ای که دیروز میان ژرژ مندس، سوپر ایجنت دنیای فوتبال با مدیران بارسلونا تشکیل شده، به دلیل علاقه آبی اناری‌ها به نلسون سمدو، دفاع راست پرتغالی بنفیکا بوده است.
به گزارش mundodeportivo، نلسون سمدو یکی از گزینه‌های بارسلونا برای تقویت سمت راست خط دفاعی تیم است. گزینه اول آبی اناری‌ها البته هکتور بیرین است که در آرسنال توپ می‌زند اما با توجه به قیمت بالای درخواستی توپچی‌ها و از طرفی، مخالفت شدید ونگر با فروش بیرین، شاید کاتالان‌ها در نهایت قید بازگرداندن این بازیکن را بزنند. در این صورت سمدو به گزینه نخست بارسا تبدیل می‌شود.
مندس به همراه یکی از دستیارانش روز گذشته در بارسلونا بوده‌اند و با تنی چند از مدیران باشگاه ملاقات و گفتگو کرده‌اند. جزئیاتی از این جلسه نسبتا طولانی در دست نیست اما نشریه پرتغالی O Jogo امروز ادعا کرده که بارسلونا در این جلسه خواستار سرعت بخشیدن به مسیر انتقال نلسون سمدو، دفاع راست پرتغالی بنفیکا از سوی مندس که مدیر برنامه‌های این بازیکن است، شده است. سمدو که گفته می‌شود پیشنهادی 35 میلیون یورویی از منچستریونایتد دارد اما هنوز بنفیکا تصمیمی در قبال آینده این بازیکن 23 ساله نگرفته است. لوئیز فیلیپه ویرا، سرمربی بنفیکا که رابطه خوبی با بارسلونا دارد، مایل است آبی اناری‌ها هر چه زودتر تکلیف سمدو را مشخص کنند.

برچسب‌ها: سمدو بارسلونا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

98 Hgmk1396/04/01

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi