خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایران
اتحاد ایران
1
128,316

پیروانی: ثمره تصمیم فدراسیون را در آینده می‌بینیم

پیروانی: ثمره تصمیم فدراسیون را در آینده می‌بینیم
امیر حسین پیروانی درباره انتخاب جمع زیادی از بازیکنان تیم جوانان ایران، حاضر در رقابت‌های جام جهانی در فهرست تیم امید عنوان کرد: فدراسیون فوتبال نگاه بلند مدتی به تیم‌های پایه‌ای دارد و با آینده‌نگری برنامه‌ها را پیش می‌برد. ما پس از جلساتی که با آقای کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی داشتیم، با تصمیم او، با تیمی که عمده نفرات آن را زیر ۲۰ ساله‌ها تشکیل می‌دهند در مسابقات زیر ۲۳ سال آسیا شرکت می‌کنیم.در واقع این تصمیم آینده‌نگری فدراسیون و کی‌روش را نشان می‌دهد.

وی افزود: در فهرستی که برای تیم امید اعلام کرده ایم، ۲۱ بازیکن، نفراتی هستند که در تیم ملی جوانان حضور داشتند و بدین ترتیب زیر ۲۰ سال محسوب می‌شوند. در واقع از این فهرست ۲۶ نفره، فقط ۵ بازیکن زیر ۲۳ سال هستند و عمده نفرات تیم را بازیکنان زیر ۲۰ سال تشکیل می‌دهند. شاید در مقطع فعلی، این تصمیم ریسک محسوب شود اما بدون شک در دراز مدت فوتبال ایران می‌تواند بهره لازم را از شایستگی‌های این جوانان ببرد.

پیروانی خاطرنشان کرد: تیم امید ایران مسابقات حساس و بسیار مهمی را در سال‌های آتی در پیش دارد و چه بهتر جوانانی که در مقاطع بعدی می‌توانند حائز شرایط سنی مناسب حضور در تیم باشند از هم اکنون فرصت بازی در کنار یکدیگر و کسب تجربه در مسابقات مختلف را کسب کنند. من به شخصه سخت امیدوارم که ثمره این تصمیم بزرگ را در سال‌های آتی ببینیم.

برچسب‌ها: ایران خبر ورزشی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

192 لشکر سرخ آسیااا1396/04/01

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi