خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آرژانتین
اتحاد آرژانتین
4
32,551

مارادونا : دنی آلوز یک احمق است

مارادونا : دنی آلوز یک احمق است
،ماجرا از زمانی شروع شد که دنی آلوز در مصاحبه با یک شبکه تلویزیونی برزیلی به نام Canais Esporte Interativo مارادونا را فریبکار خطاب کرد ، او طی آن اظهار نظر جنجالی گفت : " شما می خواهید مسی و مارادونا را با هم مقایسه کنید ؟ هرگز قادر به انجام این کار نخواهید بود . من نمی توانم به کسب جام جهانی با گل " دست خدا " افتخار کنم ، نمی توانم با پسرم راجع به کسب جامی که به این شکل بدست آمده و مردم دائما راجع به آن بحث میکنند ، حرفی بزنم . گل دست خدا ما را فریب داد و ورزشکاری مثل مارادونا هرگز الگوی مناسبی برای جوانان نخواهد بود . "

پس از این اظهار نظر آلوز ، مارادونا موضع سختی در برابر او گرفت و طی یک حمله احساسی ، توانایی های او در حفظ توپ زیر سوال برد و گفت او بازیکن خوبی در پست دفاع راست نیست . سرمربی سابق تیم ملی آرژانتین در ادامه صحبتهایش اظهار کرد : " دنی آلوز یک احمق است . در پست دفاع راست کافو و مایکون بسیار بهتر از او بودند . او برای بهترین بودن در این پست بسیار ضعیف است . او زیاد حرف می زند چون در جایی از زمین بازی می کند که فوتبال در آن جریان ندارد . او نهایتا سه پاس می دهد و چهار خطا انجام میدهد . "

برچسب‌ها: مارادونا دنی آلوز

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 1

135 Special Girl1396/03/31

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi