خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار چلسی
اتحاد چلسی
9
7,820

کوستا: فقط برای اتلتیکو چلسی را ترک می‌‌کنم

کوستا: فقط برای اتلتیکو چلسی را ترک می‌‌کنم
دیگو کوستا مهاجم اسپانیایی چلسی که تک گل تیمش مقابل آرسنال را در روزی که چلسی ۲-۱ شکست خورد به ثمر رساند، در مورد آینده خود صحبت ها جالبی کرد.

به گزارش کانون رسمی‌ هواداران چلسی در ایران، پس از آن‌ که پیشنهاد ۷۶ میلیون پوندی تیم چینی‌ به دلیل قوانین جدید منتفی شد و اتلتیکو باز هم به دنبال این مهاجم افتاد، کوستا عنوان کرد دیگر به چین نخواهد رفت.

کوستا صحبت‌هایش را چنین شروع کرد:”من چلسی را فقط برای اتلتیکو ترک خواهم کرد. اگر نشد همین جا خواهم ماند. به تیم‌های دیگری علاقه ندارم. می‌‌دانم چلسی می‌‌خواهد بازیکنانش را بفروشد اما من به آن‌‌ها گفتم ۲ سال از قراردادم باقی‌ مانده است و به جای دیگری نخواهم رفت صرفاًً چون آن‌‌ها اینطور می‌‌خواهند.”

“من فقط در اروپا با یک تیم خاص قرارداد خواهم بست. همه هم این تیم را می‌‌شناسند. در غیر این صورت به قراردادی که دارم پایبند می‌‌مانم.”

“من یک قرارداد دارم و هیچ علاقه‌ای به جدایی‌ ندارم، اما اگر قرار است تغییراتی انجام شود که شانس من را کم می‌‌کند، اگر مربی‌ دیگر به من اعتقادی نداشته باشد یا می‌‌خواهد جا برای مهاجمی دیگر باز کند، دیگر می‌‌دانم که باید بروم. اما فقط به جایی‌ که به آن‌ علاقه داشته باشم.”

“همه می‌‌دانند من کدام تیم را ترجیح می‌‌دهم، هیچ چیزی برای پنهان کردن وجود ندارد. پول خوب است اما من به آن‌ چه دارم شاکرم و باید به چیز‌های دیگری که در پیش رو دارم فکر کنم مثل جام جهانی‌. می‌‌دانم این شانس را دارم که به تیم ملی‌ دعوت شوم اگر نمایش‌های خوبی‌ داشته باشم.”

“اگر مجبور شوم به تیم یا کشور دیگری بروم، ترجیح می‌‌دهم در چلسی بمانم. اگر تیم می‌‌خواهد من را بفروشد، آن‌‌ها هم می‌‌دانند من دوست دارم به کجا بروم.”

برچسب‌ها: کوستا چلسی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

6 0

145 Fc.toofan.club1396/03/07

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi