خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,279

مورینیو: از عملکردم در سخت ترین فصل دوران کاری ام راضی ام؛ شاعران فوتبال جام های زیادی نمی برند

مورینیو: از عملکردم در سخت ترین فصل دوران کاری ام راضی ام؛ شاعران فوتبال جام های زیادی نمی برند
مورینیو: از عملکردم در سخت ترین فصل دوران کاری ام راضی ام؛ شاعران فوتبال جام های زیادی نمی برند

وبسایت رسمی برنامه نود - سرمربی منچستریونایتد ضمن خوشحالی از قهرمانی در لیگ اروپا به دفاع از سبک بازی تیمش در دیدار فینال پرداخت.

به گزارش وبسایت نود، ژوزه مورینیو پس از پیروزی ۲-۰ منچستریونایتد مقابل آژاکس در فینال لیگ اروپا ضمن تاکید بر اینکه تیمش با شایستگی فاتح این جام شده عنوان کرد از عملکردش در نخستین فصل حضورش در منچستریونایتد راضی است.

مورینیو پس از بازی به BT Sport گفت:

به پایان فصلی بسیار سخت اما خیلی خوب رسیدیم. ترجیح می دادیم اینگونه سهمیه لیگ قهرمانان را بگیریم تا اینکه در لیگ چهارم، سوم و یا دوم شویم. به هدف مان رسیدیم و با فتح یک جام مهم به لیگ قهرمانان بازگشتیم. منچستریونایتد حالا فاتح همه جام ها شده است.

از ابتدای فصل برای فتح لیگ اروپا خیلی جنگیدیم. همیشه به فتح این جام امیدوار بودیم و حالا خیلی خوشحالیم. در فینال هوشمندانه بازی کردیم و از حریف خیلی قوی تر بودیم. اگر در هوا قوی هستید باید از این خصوصیت استفاده کنید. شاعرهای زیادی در فوتبال وجود دارند اما آن ها جام های زیادی نمی برند. می دانستیم از آژاکس بهتر هستیم و از نقاط ضعف شان استفاده کردیم. کاملا شایسته پیروزی بودیم.

خیلی خوشحالم که بازیکنانی که با عصا در کنار زمین بودند توانستند به جام برسند و حالا تعطیلات من شروع شد. قصد ندارم هیچ کدام از بازی های ملی دوستانه را ببینم. من خودخواه هستم. فوتبال فعلا بس است. ماه های سختی را گذراندیم چون مصدومان زیادی داشتیم. سه جام بردیم و به لیگ قهرمانان راه یافتیم. از عملکردم در سخت ترین فصل دوران کاری ام خیلی خوشحالم. مدیر اجرایی باشگاه لیست بازیکنان مدنظرم را دارد. لیستی که بیش از دو ماه پیس تهیه شده است. همه چیز به او و مدیران باشگاه بستگی دارد اما فعلا به فوتبال اهمیتی نمی دهم.

برچسب‌ها: مورینیو منچستریونایتد

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

9 0

139 Fire Boys1396/03/04

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi