خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار چلسی
اتحاد چلسی
9
7,821

چلسی قهرمان لیگ برتر انگلیس شد

چلسی قهرمان لیگ برتر انگلیس شد
آبی‌ پوشان لندن در دیداری سخت موفق شدند با تک گل میشی‌ باتشوایی در دقیقه ۸۲ وست برومویچ را ۱-۰ شکست دهند و پنجمین قهرمانی خود در لیگ برتر را به دست بیاورند.

به گزارش کانون رسمی‌ هواداران چلسی در ایران، این تیم با ترکیب کورتوا، آزپلیکویتا، کیهیل، لوئیز، موزس، آلونسو، ماتیچ، فابرگاس، پدرو، هازارد و کوستا به این دیدار پا گذاشت.

در این دیدار که چلسی بار‌ها و بار‌ها به دروازه وست برومویچ نزدیک شد اما دفاع چند لایه این تیم مانع به ثمر رسیدن گل چلسی می‌‌شد.

در دقیقه ۷۵ این مسابقه کونته با تغییر سیستم تیم از ۳-۴-۳ به ۳-۵-۲ و آوردن ویلیان و باتشوایی به زمین مسابقه انرژی تازه‌ای به چلسی وارد کرد. تنها ۱۰ دقیقه پس از به زمین آمدن باتشوایی، توپ در محوطه جریمه به آزپلیکویتا رسید و این بازیکن با یک پاس کاتبک فوق‌العاده توپ را به مهاجم بلژیکی چلسی رساند تا زننده گل قهرمانی چلسی کسی‌ نباشد جز میشی‌ باتشوایی.

چلسی پس از مسجل شدن قهرمانی زود هنگامش باید در ۲ هفته پایانی لیگ برتر مقابل واتفورد و ساندرلند قرار گیرد. سپس این تیم باید خود را برای فینال اف ای کاپ مقابل آرسنال آماده کند.

گفتنی است آنتونیو کونته چهارمین سرمربی تاریخ لیگ برتر پس از مورینیو، آنچلوتی و پلگرینی است که در اولین فصل حضور در این لیگ، موفق به کسب عنوان قهرمانی شده است.

برچسب‌ها: فوتبال چلسی قهرمان لیگ برتر لنگلیس

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

13 2

155 Fc.toofan.club1396/02/23

Outlaw: آفرین قهرمانی تیم رو به همه طرفداران تبریک میگم با قدرت پا میزاریم تو لیگ قهرمانان

24 ارديبهشت (21:06)


چلسی گرگان: شیرهای لندن. ماشالله

24 ارديبهشت (11:49)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi