خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آمریکا
اتحاد آمریکا
12
2,104

از تصمیم ترامپ خجالت‌زده‌ هستم

از تصمیم ترامپ خجالت‌زده‌ هستم
به گزارش ورزش 11، دونالد ترامپ، رئیس جمهور جدید آمریکا روز جمعه با امضای دستوری که هدف از آن حفاظت از آمریکا در مقابل حملات تروریستی اعلام شد، ورود پناهجویان به آمریکا را برای چهار ماه به حالت تعلیق در آورد و موقتاً بازدید شهروندان هفت کشور با اکثریت مسلمان از جمله اتباع ایرانی به آمریکا را ممنوع اعلام کرد.

مایکل بردلی، کاپیتان 29 ساله آمریکا نسبت به این تصمیم ترامپ واکنش نشان داد. او در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی «اینستاگرام» با انتشار پیامی نوشت:

چند ساعت پیش گرنت وال (روزنامه‌نگار مجله اسپورتس ایلوستریتد و کارشناس شبکه تلویزیونی فاکس اسپورتس) مصاحبه‌ای با من انجام داد. پس از گذشت 15 دقیقه از مصاحبه حول موضوعات فوتبال و تیم ملی آمریکا، او نظر من را در مورد اعلام ممنوعیت ورورد مسلمانان به آمریکا از سوی رئیس جمهور ترامپ پرسید. پرسش خوبی بود.اما این تصمیم ترامپ مرا کاملاً غافلگیر کرد.

وی در ادامه نوشت:

ناراحتم که بدون اینکه بخواهم خیلی به این موضوع فکر کنم، پاسخی قاطعانه می‌توانم بدهم. سعی می‌کنم پاسخی بدهم که در عین حال درک می‌کنم که نیاز کشورم به امنیت، ارزش‌ها و ایده‌هایش هرگز نباید قربانی شود. به چیزی که گفتم اعتقاد دارم که خیلی واضح و روشن است. بخشی از صحبت‌هایم را که در مصاحبه مطرح نکردم این بود که چقدر بابت این تصمیم (ممنوعیت ورود مسلمانان) ناراحت و خجل‌زده هستم.

کاپیتان آمریکا در پایان پیامش نوشته است:

زمانی که ترامپ به عنوان رئیس جمهور جدید آمریکا برگزیده شد، تنها امیدوار بودم ترامپی متفاوت از ترامپ زمان کمپین انتخاباتی ببینیم. امیدوارم بودم ترامپ به منظور رهبری کشورمان به جای استفاده از الفاظ بیگانه، ضد زن و خودشیفتگی، «فروتنی و رویکردهایی سنجیده شده» را جایگزین آنها خواهد کرد، اما اشتباه می‌کردم. ممنوعیت ورود مسلمانان به آمریکا هم تازه‌ترین نمونه از فردی است که نمی‌تواند با مردم ارتباط برقرار کند و از راه درست برای پیش بردن آمریکا، فاصله دارد.

برچسب‌ها: تیم ملی آمریکا مایکل بردلی دونالد ترامپ

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

5 0

96 Mя.aƖιaѕgнαr1396/02/14

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi