خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,725

برای سال بعد به کمتر از قهرمانی استقلال راضی نیستیم

برای سال بعد به کمتر از قهرمانی استقلال راضی نیستیم
اپیتان سابق تیم استقلال گفت: «هواداران این تیم در این فصل از عملکرد تیمشان راضی بودند، ولی برای فصل بعد به کمتر از قهرمانی رضایت نمی دهند.»
به گزارش فرتاک ورزشی،

شاهین بیانی در خصوص وضعیت استقلال اظهار داشت: «استقلال بعد از تحول در نیم فصل دوم سر و شکل خوبی گرفت و روندی که این تیم پیدا کرد موجب رضایت هواداران و پیشکسوتان شد. اما استقلال تیمی نیست که چند سال پشت سر هم دوم و سوم شود و این رضایت حاصل باشد. هوادار و حتی پیشکسوت برای سال بعد به کمتر از قهرمانی راضی نیست. لذا این تیم باید برای قهرمانی تجهیز و آماده شود.»

کاپیتان سابق استقلال گفت: «این تیم نفرات جوان و خوبی دارد. اما خود منصوریان هم می داند که در دو سه پست نیاز به تقویت و اضافه شدن بازیکنان جدید دارد. بعنوان مثال ما در کنار کاوه رضایی حتما یک مهاجم می خواهیم که صرفا گلزن و تمام کننده باشد. یا این که یک هافبک بازیساز و طراح که سال هاست خلاء آن در تیم حس می شود. البته منصوریان در ابتدای فصل بختیار رحمانی را برای این منظور جلب کرد اما فشار روانی آنقدر روی این بازیکن زیاد بود که بنده خدا نتوانست قابلیت های خود را در استقلال بروز دهد.»

مدافع سابق آبی پوشان گفت: «البته در کنار همه این ها و واجب تر از همه، ما یک مدافع میانی می خواهیم که هم تجربه لازم را داشته باشد و هم قدرت رهبری در خط دفاعی را داشته باشد. به اعتقاد من پژمان منتظری بهترین گزینه برای این منظور است. حتی من امیر حسین صادقی را هم برای این کار می پسندم. این دو علاوه بر آن که فاکتورهای لازم مثل تجربه و قدرت رهبری در خط دفاعی را دارند، یک فاکتور مثبت دیگر هم دارند و آن هم این است که از خانواده استقلال هستند و با فضا و جو این تیم آشنا می باشند. این قبیل بازیکنان بهتر در تیم جا می افتند و جایگاه خود را به خیلی زود پیدا می کنند.»

برچسب‌ها: استقلال استقلال تهران

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

68 روزگار من1396/02/07

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi