خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بایرن مونیخ
اتحاد بایرن مونیخ
6
16,275

بایرن مونیخ ۲ - ۳ دورتموند؛ ناکامی دیگری برای آنچلوتی

بایرن مونیخ ۲ - ۳ دورتموند؛ ناکامی دیگری برای آنچلوتی
از مرحله نیمه نهایی رقابت های جام حذفی آلمان بایرن مونیخ در آلیانتس آرنا میزبان دورتموند بود.

بایرن مونیخ با شکست مقابل دورتموند نتوانست دوباره به فینال رقابت های جام حذفی آلمان راه پیدا کند. در دومین بازی از مرحله نیمه نهایی جام حذفی آلمان دورتموند موفق شد بایرن مونیخ را ۳-۲ شکست دهد و حریف فرانکفورت در دیدار پایانی رقابت ها شود.

نیمه اول بازی را دورتموند بهتر آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی اوبامیانگ می توانست گل اول بازی را به ثمر برساند. دقایقی بعد دورتموند به گل رسید اما پس از آن بازیکنان بایرن مونیخ جریان بازی را در دست گرفتند و نیمه اول در پایان با نتیجه ۲-۱ به نفع میزبان خاتمه یافت.

نیمه دوم با برتری محسوس بایرن مونیخ همراه بود و بازی آرام دنبال می شد اما از میانه های نیمه حملات دورتموندی ها شروع شد و دو گل پیاپی از اوبامیانگ و دمبله باعث شد ناکامی دیگری برای آنچلوتی در این فصل رقم بخورد.
دقیقه ۳: ارسال گریرو از سمت چپ در بهترین موقعیت مقابل دروازه به اوبامیانگ رسید اما ضربه ناقص مهاجم گابنی از كنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۱۳: ریبری پس از جا گذاشتن مدافع دورتموند با پای چپ ضربه ای روانه دروازه دورتموند كرد كه بوركی آن را دفع كرد. توپ در ریباند پشت محوطه جریمه به ویدال رسید و شوت هافبك بایرن مونیخ با كمترین فاصله به بیرون رفت.

دقیقه ۱۹: پاس رو به عقب مارتینز برای اولرایش را گریرو قطع كرد. ضربه هافبك پرتغالی به تیرك عمودی دروازه برخورد كرد و در ریباند رویس دروازه خالی را به راحتی باز كرد.

دقیقه ۲۸: ارسال كرنر از سمت راست را مارتینز با ضربه سر تبدیل به گل مساوی كرد.

دقیقه ۳۷: روی ضربه كرنر بایرن تا آستانه زدن گل دوم پیش رفت اما ضربه سر مارتینز این بار به تیرك عمودی دروازه برخورد كرد.

دقیقه ۴۱: با ادامه فشار بایرن به گل دوم رسید. پاس عرضی ریبری درون محوطه به هوملس رسید و او با ضربه ای دقیق و فنی گل دومش را به ثمر رساند.
دقیقه ۴۵: لواندوفسكی در مصاف تك به تك با بوركی بهترین فرصت برای زدن گل سوم را داشت اما دروازه بان سوئیسی دورتموند به خوبی مانع از گلزنی مهاجم بایرن مونیخ شد.

دقیقه ۵۶: روبن با حرکتی سرعتی در موقعیتی خوب قرار گرفت اما ضربه او را بورکی در دو مرحله مهار کرد.

دقیقه ۶۳: پاس اشتباه بورکی در داخل محوطه را تیاگو قطع کرد و در ادامه روی پاس لواندوفسکی توپ مقابل دروازه دورتموند به روبن رسید اما ضربه محکم این بازیکن پس از برخورد به بندر به تیرک دروازه برخورد کرد و به زمین بازی برگشت.

دقیقه ۶۹: روی همکاری دمبله و اوبامیانگ دورتموند به گل مساوی دست یافت. ارسال دمبله از سمت راست با ضربه سر اوبامیانگ در تیر دو گل دوم زرد و مشکی پوشان را رقم زد.

دقیقه ۷۱: ریبری پشت محوطه جریمه صاحب توپ شد و پس از حرکت عرضی شوتی محکم روانه دروازه دورتموند کرد که بورکی آن را برگرداند.

دقیقه ۷۴: روی یک ضد حمله دورتموند به گل سوم دست یافت. لام در میانه میدان توپ را از دست داد و حرکت پا به توپ رویس در نهایت داخل محوطه توپ به دمبله رسید و او از سمت راست محوطه با پای چپ توپ را به زاویه مخالف دروازه اولرایش زد.

دقیقه ۸۲: شوت روبن از سمت چپ محوطه جریمه به شکلی خطرناک از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۸۷: ضربه روبن از داخل محوطه جریمه را بورکی به خوبی دفع کرد.

برچسب‌ها: بایرن مونیخ 2 - 3 دورتموند ناکامی انچلوتی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

10 0

51 Bαrceloɴα1396/02/07

هیچ خبر مرتبطی یافت نشد!

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi