خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار تراکتورسازی
اتحاد تراکتورسازی
5
21,560

محرومیت بلای جان تراکتورسازان در فصل نقل و انتقالات

محرومیت بلای جان تراکتورسازان در فصل نقل و انتقالات
تراکتورسازان به علت پرداخت نکردن بدهی های خارجی خود( که ناشی از تبانی در فوتبال و عدم اطلاع رسانی از سوی فدراسیون در مورد شکایت این بازیکنان و اتمام زمان )از دو پنجره نقل و انتقالاتی محروم شدند و همین موضوع مشکلاتی را برای این تیم قدرتمند تبریزی ایجاد کرده است.

محرومیت نقل و انتقالاتی باشگاه تراکتورسازی باعث شد که این تیم تبریزی نتواند از بازیکنان جدید خود استفاده کند و از کورس قهرمانی هم دور شود. اکنون تراکتورسازی برای فصل آینده اجازه جذب بازیکن داخلی و خارجی ندارد و بازیکنان کنونی این تیم هم قراردادشان به پایان رسیده و آزاد محسوب می شوند. براین اساس تکلیف این بازیکنان برای فصل بعد مشخص نیست.

از سوی دیگر مدیران باشگاه به واسطه مشکلات مالی که گریبان تیم را گرفته هنوز برای تمدید قرارداد بابازیکنان کنونی وارد مذاکره نشده اند. در حال حاضر قرارداد 7 بازیکن تراکتورسازی به نام های لوسیانو ادینیو، خالد شفیعی، سعید آقایی، فرزاد حاتمی، کرارجاسم، محمد نوری و محمدرضا اخباری بعد از فینال حذفی به پایان می رسد و آنها می توانند آزادانه به هر تیمی می خواهند بروند.

محمد ایرانپوریان، مهدی کیانی و محمد ابراهیمی نیز اگرچه یکسال دیگر از قراردادشان باقی مانده اما قرارداد سال دوم مشروط به توافق مالی است و اگر این توافق صورت نگیرد آنها نیز می توانند به تیم های دیگری منتقل شوند.

در چنین شرایطی مشکلات مالی باعث به هم ریختگی تیم امیر قلعه نویی شده است. تراکتوری ها فقط چند روز تا فینال حذفی زمان دارند اما هنوز از مدیران باشگاه دلخور هستند و به طور حتم این شرایط در فینال به تیم ضربه می زند.

همچنین هنوز تکلیف امیر قلعه نویی نیز برای فصل بعد مشخص نیست. قلعه نویی هم قراردادش با تراکتورسازی به پایان می رسد و بحث درباره جدایی او هم مطرح شده است.

البته تراکتورسازان اجازه جذب سه بازیکن آزاد بعد از پایان نقل و انتقالات دارند و آنها می توانند با حفظ شاکله اصلی خود به دنبال جذب بازیکن جدید هم باشند.

به هر حال به نظر می رسد روزهای سختی در انتظار مدیران تراکتورسازی است و این سئوال پیش می آید که آنها می توانند تیم را از شرایط کنونی خارج کنند و برای حضوری مقتدارنه در لیگ هفدهم برنامه ریزی های لازم را انجام دهند یا نه؟

برچسب‌ها: محرومیت تراکتور سازی تبریز

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

21 0

199 جانیم آذربایجان1396/02/18

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi