خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,721

نبردهای استقلال و تراکتور تبریز به نفع آبی‌ها

نبردهای استقلال و تراکتور تبریز به نفع آبی‌ها
به گزارش "ورزش سه"، استقلال و تراکتورسازی برای نهمین مرتبه در لیگ برتر در تبریز روز پنجشنبه قرار خواهند گرفت. این دیدار پرحاشیه و حساس در جدول رده بندی در حالی برگزار می شود که استقلالی ها نسبت به حریف قرمزپوش خود در دیدارهایی که به میزبانی تبریزی ها برگزار شده، برتری دارند.

در هشت دیدار گذشته، 5 دیدار میان تراکتورسازی و استقلال به تساوی رسیده است که در این میان 3 بازی با نتیجه تساوی یک بر یک و دو بازی با نتایج تساوی بدون گل و دو بر دو همراه بوده است.

استقلال در دیدارهای رودررو برابر تراکتورسازی در تبریز در دو دیدار موفق به کسب پیروزی شده است. اولین برد استقلالی ها به لیگ اول باز می گردد و دومین برد آبی ها مربوط به لیگ یازدهم است که با دو گل مجتبی جباری در تبریز این تیم به پیروزی رسید.

تنها برد تراکتورسازی در تبریز برابر استقلال نیز مربوط به لیگ دوازدهم است که آبی های تهرانی با دو گل برابر تراکتور شکست خوردند و البته در انتهای آن فصل موفق به کسب عنوان قهرمانی شدند.

آخرین نبرد میان تراکتورسازی و استقلال در ورزشگاه یادگار امام البته مربوط به جام حذفی است که استقلالی ها موفق به کسب پیروزی در یادگارامام شدند تا به فینال جام حذفی صعود کنند. آبی پوشان هر چند در یادگار امام روز پنجشنبه کار سختی دارند اما در تاریخچه بازی های دو تیم، استقلال در اکثریت بازی ها تبریز را با رضایت خاطر ترک کردند.

برچسب‌ها: استقلال تراکتور سازی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

127 ʀᴇᴀʟ ᴍᴀᴅʀɪᴅ1396/01/29

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi