خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آلمان
اتحاد آلمان
2
44,668

کروس: رئال - بایرن مانند فینال لیگ قهرمانان است

کروس: رئال - بایرن مانند فینال لیگ قهرمانان است
تونی کروس پیش از پیوستن به بایرن 130 بار در بوندسلیگا برای بایرن به میدان رفت و حالا قرار است با لباس رئال برابر تیم سابق خود بازی کند.

کروس گفت: "احساس خاصی نسبت به دیگر دیدارها به این بازی ندارم. گرچه بازیکنان حریف را بهتر از هر کس دیگری می شناسم و این مسابقه یک بازی خاص خواهد بود.

هنوز هم بازیکنان زیادی از آن دوره ای که من در بایرن بودم آنجا بازی می کنند و من و دوستانم در تیم حریف، مشتاقانه در انتظار این دیدار هستیم. دو بازی فوق العاده در پیش روی ماست که به راحتی می توان آن را مانند فینال لیگ قهرمانان دانست.
در بایرن هم مانند رئال همیشه تحت فشار هستید و شما باید در هر دیداری که در آن حضور دارید پیروز شوید. هرگاه در رئال یک بازی را پیروز نشوید که دلیل آن برتری کیفیت حریف باشد، اینجا بیش از مونیخ حاشیه سازی می شود.

در رئال مردم به باشگاه نزدیک ترند اما این مسائل تفاوتی در رویکرد فکری من ایجاد نمی کند زیرا من همه جا به دنبال پیروز شدن هستم."

برچسب‌ها: تونی کروس بایرن مونیخ رئال مادرید

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

4 0

184 بایرن آذربایجان1396/01/22

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi