خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,042

یوفا از خرید‌های بارسا و مادرید جلوگیری می‌کند

یوفا از خرید‌های بارسا و مادرید جلوگیری می‌کند
به گزارش مشرق، چفرین ریاست کل یوفا در سخنرانی امروز خود از 2 باشگاه رئال مادرید و بارسلونا به علت خرید بازیکنان با قیمت‌های نجومی و بر هم زدن نظم بازار نقل و انتقالات به شدت انتقاد کرد و گفت: باید یک سیستم کاملا منظم و بین المللی برای نقل و انتقالات فوتبال طراحی شود و اگر فیفا توان این کار را برای کل دنیا ندارد، یوفا در مرزهای خودش این کار را کلید می‌زند.

چفرین با اشاره به 4 قدرت برتر فوتبال باشگاهی در اروپا یعنی اسپانیا، انگلستان، آلمان و ایتالیا گفت: بازیکنانی که طبق نظر یوفا در حدود کمتر از 10 میلیون یورو قیمت دارند به قیمت نزدیک به 50 میلیون یورو در باشگاه‌های بزرگ خریداری می‌شوند و رئال مادرید و بارسلونا در صدر این باشگاه‌ها قرار دارند. از بازیکنی که 2 میلیون یورو خریداری شده آن هم در یک کشور اروپای شرقی، نزدیک به 25 درصد مالیات گرفته می‌شود اما بازیکنی که 90 میلیون یورو قیمت داشته نه مالیات داده و نه باشگاهش برای اخذ و پرداخت مالیات او تلا شی کرده است.

بارسلونا قرار است ایسکو، آلکانتارا و شاید دیبالا را خریداری کند، رئال مادرید نیز از خرید کورتوا و امباپه اطمینان کامل دارد اما یوفا می‌خواهد از این خریدهای نجومی جلوگیری کند.

برچسب‌ها: بارسلونا رئال مادرید

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

29 0

311 طوفان شیخگلی1396/01/05

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi