خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,025

زامورانو:اگر مسی اهل شیلی بود مجسمه ی او را در همه جا میساختیم

زامورانو:اگر مسی اهل شیلی بود مجسمه ی او را در همه جا میساختیم
طبق گفته زامورانو، اگر لیونل مسی شیلیایی بود، مجسمه های او در همه جای کشور ساخته می شد، چراکه ملی پوش سابق این کشور اعتقاد دارد که ستاره آرژانتینی در وطن خود به اندازه کافی ارزش و مقام ندارد. علی رغم اینکه مسی به عنوان یکی از بزرگترین بازیکنان تمام دوران شناخته می شود، او هنوز توسط گروهی از هواداران آرژانتینی که معتقدند او در دست یافتن به جایگاه بالایی در عرصه ملی همانند آنچه برای بارسلونا انجام داده، ناتوان بوده است، مورد انتقاد واقع می شود.

درحالی که مسی موفق به کسب 28 عنوان برای غول های لالیگا شده است، برنده پنج توپ طلا هنوز نتوانسته که آرژانتین را به قهرمانی رقابتی مهم حتی پس از رسیدن به فینال دو کوپا آمریکای متوالی و فینال جام جهانی 2014 برزیل، برساند. مهاجم سابق رئال مادرید و اینتر، زامورانو که پیش از سفر امشب تیم ملی شیلی به بوینس آیرس برای دیدار با آرژانتین در رقابت های مقدماتی جام جهانی به صحبت پرداخته است، تاکید کرد که مسی، کاپیتان و رکورددار بیشترین گل زده در تمام دوران تیم ملی آرژانتین، باید در عرصه بین المللی مورد تقدیر بیشتری قرار بگیرد.

برچسب‌ها: مسی زامورانو

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

13 0

270 ستارگان تیران F1396/01/04

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi