خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,179

بازیکنی که با پرسپولیس برای فصل بعد قرارداد داخلی امضا کرده

بازیکنی که با پرسپولیس برای فصل بعد قرارداد داخلی امضا کرده
همه می دانند شجاع خلیل زاده مدافع مورد علاقه برانکو ایوانکوویچ محسوب می شود که سرمربی کروات خیلی تلاش کرد او را جذب کند اما نتوانست.

خلیل زاده پس از پایان خدمت سربازی در تراکتورسازی هم خیلی تلاش کرد به پرسپولیس برانکو بیاید اما به دلیل داشتن قرارداد با سپاهان اصفهان موفق به این کار نشد.

با این وجود پرسپولیسی ها به خواست برانکو تلاش کردند خلیل زاده را در نیم فصل نقل و انتقالات جذب کنند که باز هم نتوانستند و این مدافع مازندرانی نیم فصل دیگر هم در سپاهان ماند.

شنیدیم خلیل زاده که رابطه بسیار خوبی با سروش رفیعی و دو سه بازیکن پرسپولیس دارد به تازگی با این تیم قرارداد داخلی هم امضاء کرده تا همچون علیرضا بیرانوند در فصل پیش، اولین خرید فصل آینده سرخپوشان محسوب شود.

البته عقد قرارداد با بازیکن تحت قرارداد یک باشگاه از لحاظ قانونی اشکال دارد و بعید است پرسپولیسی ها این خبر را تأیید کنند.

برچسب‌ها: بازیکن پرسپولیس قرارداد

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

17 0

359 Special Girl1396/01/03

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi