خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آرژانتین
اتحاد آرژانتین
4
32,561

سرمربی آرژانتین : اگر یکی از مهاجمان غیبت کرد ایکاردی می آید

سرمربی آرژانتین : اگر یکی از مهاجمان غیبت کرد ایکاردی می آید
ادگاردو بائوسا سرمربی تیم ملی آرژانتین می گوید که تنها در صورتی مائورو ایکاردی را به اردو فرا می خواند که یکی از مهاجمان اصلی آلبی سلسته آسیب ببیند.
ادگاردو بائوسا قول داده که در صورت مصدومیت و یا غیبت هر کدام از مهاجمان تیم ملی آرژانتین، به سراغ مائورو ایکاردی کاپیتان اینتر رفته و وی را به اردوی تیم ملی دعوت کند. ایکاردی فقط یک بازی ملی را در کارنامه دارد. فعلاً لیونل مسی، سرخیو آگوئرو، پائولو دیبالا، انخل کورئا و ازکوئیل لاوتزی گزینه های مورد نظر ادگاردو بائوسا به عنوان عناصر تهاجمی تیم ملی آرژانتین هستند. با توجه به ترافیک ستاره ها در خط حمله آرژانتین، در حال حاضر نمی توان شانس چندانی را برای حضور مائورو ایکاردی در اردوی آلبی سلسته قائل بود. البته شایعاتی نیز وجود داشته که لیونل مسی با توجه به حواشی گذشته، یکی از مخالفان جدی دعوت ایکاردی به تیم ملی است.
ادگاردو بائوسا سرمربی آرژانتین طی مصاحبه با La Nacion می گوید:
من به او گفتم که خیالت راحت! هر گاه اتفاقی برای هیگوایین یا پراتو افتاد، من تو را دعوت خواهم کرد. او نیز به من گفت که راضی است و آرامش داشته و هیچ مشکلی با این موضوع ندارد. من دوباره به او [ایکاردی] تأکید کردم که هیچ کس مشکلی با حضورش در تیم ملی نداشته و او بازیکنی شایسته برای بازی در آرژانتین است. به عقیده من، او یک تمام کننده خوب بوده اما بازیکنی نیست که بتوان روی تأثیر گذاری تمام و کمال وی روی کل تیم حساب کرد. از این لحاظ در بین این سه مهاجم، پراتو بهترین گزینه است. اگر چه پراتو به اندازه هیگوایین گل نمی زند. ایکاردی در یک سوم زمین حریف خطرناک بوده و از اعتماد به نفس خوبی برخوردار می باشد اما او بازیکنی نیست که به حفظ توپ نزد تیم کمک کند. هنوز نمی دانم که ایکاردی را برای بازی مقابل برزیل در ۹ ژوئن به اردوی تیم ملی دعوت خواهم کرد یا خیر.
تیم ملی آرژانتین پس از پایان فصل فوتبال اروپا بنا به درخواست ادگاردو بائوسا، یک بازی دوستانه را مقابل برزیل برگزار خواهد کرد.
ادگاردو بائوسا در این باره گفت:
من به فدراسیون فوتبال آرژانتین گفتم که می خواهم برای بازی مقابل برزیل، ۸ یا ۹ روز با این بازیکنان کار کنم اگر چه باشگاه های اروپایی حتی در هنگام بازی های رسمی فیفا نیز علاقه ای به فرستادن بازیکنان خود به اردوی تیم های ملی ندارند. البته واضح است که بازیکنان پس از پایان فصل دوست دارند که به تعطیلات رفته و استراحت کنند. به هر حال ما با برزیل بازی داریم و نمی توان کاری هم کرد. اگر ۴-۰ ببازیم که آبرویمان می رود. تیته [سرمربی برزیل] را در اروپا دیدم و به او گفتم که آیا دوست داری یک بازی دوستانه با هم برگزار کنیم؟ ادگاردو بائوسا گفت نه و من در پاسخ گفتم که بیا بازی کنیم، قول می دهم ۰-۰ تمام شود! تیته از خنده داشت می مُرد!
همچنین ادگاردو بائوسا به تیم ملی شیلی و وضعیت سایر بازیکنان تیم خود نیز اشاره کرد:
ما با تیمی بازی می کنیم که رقیب مستقیم ما برای صعود به جام جهانی است و از مشکلات خود نیز آگاهیم. ما باید توازن خوبی را به دست آورده تا قادر به پیشرفت رو به جلو باشیم. من تیم آنها [شیلی] را دیده ام. یک تیم با انگیزه که می دانند از این بازی چه می خواهند. من با پیتزی سرمربی شیلی رفیق هستم و می دانم که او قادر به انجام چه کارهایی برای تیمش می باشد ولی در این ۹۰ دقیقه، ما رقیب خواهیم بود. درباره زمین ورزشگاه سانتیاگو نیز به بازیکنانم هشدار دادم. نمره آن زمین، ۱۰ از ۱۰ نیست و به آن نمره ۷ تا ۸ از ۱۰ می دهم. البته من ایمان زیادی به تیمم دارم و خوشبینم. ما صعود خواهیم کرد. با وجود این همه بازیکن خوبی که در تیم ما هستند، شیلی به سردرد دچار خواهد شد!
ادگاردو بائوسا در ادامه افزود:
لیونل مسی قادر به تغییر شرایط بوده و کاملاً در زمین آزاد است. سرخیو آگوئرو برای من بهترین محسوب می شود و قادر به بر هم زدن توازن تیم حریف است. اگر چه پائولو دیبالا در ترکیب اصلی نیست، اما این نیمکت نشینی ادامه نخواهد داشت و شاید در بازی بعد مقابل بولیوی، وارد ترکیب شود. به حساس ترین مرحله از مسابقات انتخابی جام جهانی رسیده ایم. این مرحله برای همه تیم ها حساس بوده و ما برای هر دو بازی آینده، اهمیت زیادی قائل هستیم.
پائولو دیبالا که دو بازی تیم ملی آرژانتین در ماه نوامبر گذشته را نیز به علت مصدومیت از دست داده بود، این بار نیز اسیر مصدومیت بر جای مانده از دیدار یوونتوس مقابل سمپدوریا بوده و شانسی برای همراهی آلبی سلسته در مسابقه دشوار با شیلی ندارد اما بائوسا امیدوار است که شاهد بازگشت ستاره ۲۳ ساله تیمش از مصدومیت و بازی مقابل بولیوی باشد.
تیم ملی آرژانتین در ادامه مسابقات مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه باید به مصاف تیم های شیلی و بولیوی برود. با توجه به نتایج ضعیف آرژانتین به نظر می رسد که این دو بازی، آخرین شانس برای یاران لیونل مسی جهت صعود مستقیم به جام جهانی است. آرژانتین هم اکنون با ۱۹ امتیاز از ۱۲ بازی در رده پنجم جدول مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ در منطقه آمریکای لاتین قرار دارد و ۳ باخت در کارنامه آلبی سلسته مشاهده می شود. در صورت پیروزی احتمالی کلمبیا مقابل بولیوی، کار برای آرژانتین سخت تر شده و آلبی سلسته به رتبه ششم جدول سقوط خواهد کرد. ضمناً اختلاف امتیاز دو تیم شیلی و آرژانتین فقط یک امتیاز بوده و غفلت هر یک، بسیار گران تمام می شود.

برچسب‌ها: سرمربی آرژانتین مهاجم

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

7 0

153 Special Girl1396/01/03

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi