خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بایرن مونیخ
اتحاد بایرن مونیخ
6
16,275

بوفون: نویر دروازه بانی مدرن و پیشرو است؛

بوفون: نویر دروازه بانی مدرن و پیشرو است؛
جیانلوئیجی بوفون دروازه بان اسطوره ای فوتبال ایتالیا از مانوئل نویر به عنوان بهترین دروازه بان نسل جدید فوتبال جهان نام می برد.

به گزارش وبسایت نود، مانوئل نویر و جیانلوئیجی بوفون به بیشتر عناوین ممکن به عنوان بازیکن دست یافته اند و در این بین بوفون تنها موفق به کسب قهرمانی در چمپیونز لیگ نشده است. بوفون در مصاحبه اختصاصی با مجله کیکر آلمان از نویر به عنوان دروازه بانی مدرن نام می برد.

او حقیقتا عالی است، نویر به لحاظ جسمانی بسیار قوی است و اعتماد بنفس خوبی دارد، با توپ بسیار با خونسردی کار می کند، به تیم اعتماد بنفس می دهد و واکنش های فوق العاده ای از اون می بینیم.

برای من نویر مرجع دروازه بان نسل جدید است. او یک الگوی کامل است. من زمانی که دروازه بان را فقط با قدرت بازی با پا می سنجند عصبانی می شوم. این نوع نظر دادن یک بی احترامی به تمامی دروازه بانان است و می تواند تبدیل به یک قانون همیشگی شود. در ابتدا باید فاکتورهایی چون خروج از دروازه، اشتباهات و ... برای یک دروازه بان در نظر گرفته شود و پس از آن نوبت بازی با پا می رسد.

بوفون که به ۴۰ سالگی نزدیک می شود در حال سپری کردن بیست و دومین فصل حضورش در فوتبال حرفه ای است.

برچسب‌ها: بوفون نویر

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

25 1

587 Bαrceloɴα1396/01/01

☆★esteghlᗩl: نویر با اختلاف بهترین دروازبان دنیاس

2 فروردين (11:48)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi