خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آرژانتین
اتحاد آرژانتین
4
32,562

از وقتی مورینیو آمد، دیدگاه من عوض شد!

از وقتی مورینیو آمد، دیدگاه من عوض شد!
والنسیا که ۳۱ سال دارد، با وجود روزهای سختی که در فصول اخیر در یونایتد تجربه کرد ولی پس با حضور مورینیو قرار گرفتن در پست دفاع راست، به اوج فوتبال خود رسیده است. او در ۳۳ بازی یونایتد در این فصل به میدان رفته و می‌خواهد قراردادش را تمدید کند.
والنسیا گفت:” از وقتی مورینیو آمد، دیدگاه من عوض شد، خواسته هایم عوض شد، سخت تمرین می‌کنم، عطشم بیشتر شده و می‌خواهم در باشگاه بمانم. حس می‌کنم ۲۱ ساله ام. از باشگاه ممنونم که چنین فرصتی را به من داده و البته تلاش خواهم کرد که بیش از قرارداد فعلی ام در یونایتد بمانم.
فرگوسن اولین بار من را در دفاع راست بازی داد و کم کم متوجه شد که من می‌توانم دفاع کنم. دیوید مویس هم من را در چند پست بازی داد. لوئیس فان خال بازی‌های زیادی من را در دفاع راست به زمین فرستاد و من هم در آن پست خوب بازی کردم. حالا سرمربی تیم به من فرصت داده که رشد کنم و من هم از این موضوع لذت می‌برم.”

برچسب‌ها: دیدگاه والنسیا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

14 0

103 Special Girl1395/12/29

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi