خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بایرن مونیخ
اتحاد بایرن مونیخ
6
16,275

آنچلوتی: کومان در بایرن مونیخ می ماند

آنچلوتی: کومان در بایرن مونیخ می ماند
وبسایت رسمی برنامه نود - مسئولان بایرن مونیخ تصمیم گرفته اند کینگزلی کومان را در تیم حفظ کنند.

به گزارش وبسایت نود، مدت زمان انتقال قرضی کینگزلی کومان از یوونتوس به بایرن مونیخ در پایان فصل جاری به اتمام می رسد و باشگاه آلمانی تا پایان آوریل فرصت دارد تا درباره آینده این بازیکن صحبت کند. هفته گذشته رسانه های فرانوسی مدعی شدند که منچستر سیتی و چلسی قصد دارند تا در صورت بازگشت کومان به یوونتوس با پیشنهادی سنگین او را به خدمت بگیرند. نشریه Teelefot فرانسه همچنین مدعی شده بود که بایرن مونیخ به تنهایی در مورد آینده کومان تصمیم گیری نخواهد کرد و این هافبک ۲۰ ساله هم می تواند برای ماندن یا نماندن در مونیخ تصمیم بگیرد. این ادعا روز بعد از سوی نشریات آلمان رد شد و عنوان شد بایرن مونیخ به تنهایی درباره آینده این بازیکن تصمیم گیری خواهد کرد.

کارلو آنچلوتی روز جمعه در کنفرانس خبری قبل از دیدار مقابل گلادباخ درباره آینده کومان گفت:

او در چند وقت اخیر مشکلات زیادی داشته و چند بار مصدومیت های شدید را پشت سر گذاشته است. کومان اکنون آماده شده و در فرم خوبی قرار دارد. او فصل آینده نیز در بایرن مونیخ بازی خواهد کرد.

بایرن مونیخ در صورت دائمی کردن انتقال کومان باید ۲۱ میلیون یورو دیگر به یوونتوس پرداخت کند و مجموع رقم انتقال این بازیکن به ۲۸ میلیون یورو خواهد رسید.

برچسب‌ها: انچلوتی کومان بایرن مونیخ

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

19 0

163 Bαrceloɴα1395/12/28

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi