خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آمریکا
اتحاد آمریکا
12
2,103

حضور احتمالی زلاتان در لیگ آمریکا

حضور احتمالی زلاتان در لیگ آمریکا
زلاتان ابراهیم اوویچ مهاجم سوئدی منچستر یونایتد احتمالا برای فصل آینده راهی MLS شود.
حضور احتمالی زلاتان در لیگ آمریکا به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشى باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از فاکس اسپورتس احتمالا زلاتان ابراهیم اوویچ مهاجم سوئدی تیم ملی فوتبال سوئد و منچستر یونایتد احتمالا فصل آینده راهی لیگ آمریکا و تیم لس آنجلس گالکسی شود .

خبرنگار این شبکه آمریکایی حتم داده که کار انتقال ایبراهیموویچ به لیگ فوتبال آمریکا قطعی شده است و این بازیکن فصل بعد در گالکسی بازی خواهد کرد زیرا وی علاقه مند است که به لیگ آمریکا بیاید و از منچستر جدا شود. قرار است تا دستمزد زلاتان بالاترین دستمزد تاریخ لیگ آمریکا باشد.

زلاتان ابراهیم اوویچ در این فصل عملکرد خوبی در یونایتد داشته اما هنوز تمدید قراردادش نهایی شده است. گالکسی در سالهای اخیر ستارگانی مثل جرارد و بکام را در ترکیبش داشته است. ابراهیم اوویچ در ۴۱ بازی فصلش در یونایتد ۲۶ گل زده و ۹ پاس گل داده است.

برچسب‌ها: ورود احتمالی زلالتان به لیگ ام زلاتان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

15 0

105 ♕تــاج تــهران♕1396/01/15

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi